י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לתקן את הבעיה"

משבר הקורונה: סגן מפקד התחנה: היהודים "זבל"

ג'ון פאסולה, סגן מפקד תחנת כיבוי אש של מחוז אושן בלייקווד זועם על היהודים שלדעתו אינם נשמעים להוראות בעקבות התפשטות הקורונה והוא כינה את היהודים "זבל" • "לא יתכן שניתן יהיה לנצל זאת כדי ליצור שקרים ושנאה"

משבר הקורונה: סגן מפקד התחנה: היהודים "זבל"
קורונה בלוח המודעות צילום: Flash90

סגן מפקד תחנת כיבוי אש של מחוז אושן בלייקווד, כינה יהודים "זבל", וביקש מהמושל פיל מרפי בפייסבוק תוך כדי גידופים וגסויות "לנקוט בפעולה כיוון שאף אחד אחר לא עושה זאת".

הם חושבים "שהם מעל לחוק" כתב ג'ון פאסולה, וביקש מהמשמר הלאומי "להתפרס באזור בגלל היהודים."

הוא התייחס לטיילת שבה יהודים חרדים רבים באזור לייקווד צועדים, וכתב כי הוא "מקווה שהטיילת תיסגר כל הקיץ כדי להרחיק את האשפה והמלוכלכים מחוץ ללייקווד."

בנוסף פרסם סגן מפקד התחנה תמונה של יהודים חרדים המסתובבים כחוק שהפעילו מוזיקה כדי לעודד אנשים שנמצאים בבית בבידוד, וביקש מהמושל "לתקן את הבעיה הזו."

"הועד של לייקווד קורא לפיטוריו המיידיים של פאסולה", אמר נציג הוועד. אחד מראשי הקהילה בלייקווד אלי טבק אמר לאתר 'לייקווד סקופ' כי הדברים של פאסולה אינן מקובלות. טבק אמר כי "בתקופה שכולנו מנסים להיות יחד כדי להילחם באויב משותף, לא יתכן שניתן יהיה לנצל זאת כדי ליצור שקרים ושנאה, זה מראה לנו בבירור היכן העדיפויות של מר פאסולה נמצאות."

בהרבה פוסטים בפייסבוק יש לאחרונה השמצות נגד יהודים חרדים, עם קריאות גזעניות ואנטישמיות, וקוראים להציב יהודים בגטאות שמזכירים את אלו באירופה כשהנאצים היו בשלטון.

קורונה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד