י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כריזה וניו מדיה

הקורונה במגזר החרדי: כך פועלים במשטרה

במשטרת ישראל נערכים להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה במגזר החרדי. שיטות הפעולה: הידברות עם מובילי שיח ומקבלי החלטות, כרוזים וניו מדיה

הקורונה במגזר החרדי: כך פועלים במשטרה
חרדים מתפללים כפי ההנחיות צילום: Aharon Krohn/Flash90

במשטרה מתייחסים ברצינות למשבר הקורונה במגזר החרדי, והם מקצים משאבים נרחבים כדי לסייע באכיפה והסברה של הציבור החרדי.

לפי גורמים במשטרת ישראל, המשטרה משקיעה מאמצים חסרי תקדים בהסברה ומניעה במגזר החרדי לצד פעילות אכיפה, באמצעות הפצת מסרים והנחיות בכלי התקשורת במגזר החרדי, וכן באמצעות הרשתות החברתיות וערוצי הניו מדיה המיועדים לציבור החרדי, שימוש במערכות כריזה של ניידות המשטרה, שיחות רבות עם מקבלי ההחלטות במגזר החרדי כולל רבנים ונבחרי ציבור, הידברות קבועה עם מובילי השיח ועוד.

בימים האחרונים פעלה המשטרה לפיזור ואכיפה נגד התקהלויות אסורות בבתי כנסת, בתי עסקים שפעלו ברחוב החרדי בניגוד לחוק, ברחובות, ישובים ושכונות המגזר החרדי, ואפילו בדירות שהוסבו לגני ילדים או למוסדות חינוך מאולתרים. למרות שרוב הציבור נשמע להנחיות, היו גם כאלו שבחרו לפעול בניגוד אליהן, נהגו בחוסר אחריות ובכך פגעו במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק והתקנות בשיוויוניות, ללא משוא פנים במגזר החרדי ובכל מקום אחר, וללא כל קשר למוצאו, זהותו או דתו של אדם, הכל במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ובריאותו.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד