ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יגדל את השפם?

סוף דרכה של 'העבודה': פרץ ושמולי בדרך לממשלת נתניהו

יו"ר 'כחול לבן' גנץ פרץ את הסכר בשמאל ובעקבותיו ממשיכות לצוץ ההפתעות, אחרי שחברי הכנסת הנדל והאוזר חתכו מתל"ם של יעלון לכיון הממשלה, כמו גם ח"כ פנינה תמנו שטה שחתכה מ'יש עתיד', הגיע תורו של האיש ו'השפם' עמיר פרץ שהחל לזחול לממשלה 

סוף דרכה של 'העבודה': פרץ ושמולי בדרך לממשלת נתניהו
עמיר פרץ ואיציק שמולי צילום: תומר נויברג, פלאש 90

קבורת מפלגת 'העבודה'? על פי דיווחים הערב (ראשון), שניים מחברי מפלגת 'העבודה' צפויים להיכנס לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו החמישית ולקבל תפקידים במסגרת המכסה של 'כחול לבן' והגוש שיגיע לצד בני גנץ לממשלה.

על פי הדיווחים, יו"ר מפלגת 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ צפוי להתמנות לשר הכלכלה לצד חברות בקבינט המדיני - בטחוני, ולצידו חבר הכנסת איציק שמולי ימונה לתפקיד במשרד הרווחה, כשטרם ברור מה תהיה הגדרתו.

כניסתו של פרץ לממשלה צפויה לקבור סופית את מפלגת 'העבודה', שהתמזגה עם סיעת מרצ והכניסה לכנסת ה-23 רק שלושה חברי כנסת, כשחברת הכנסת מירב מיכאלי הבהירה כי לא תיכנס בשום אופן לממשלת נתניהו ותישאר באופוזיציה לבדה.

נזכיר כי במהלך קמפיין הבחירות לכנסת ה-22 הסיר חבר הכנסת עמיר פרץ את השפם המיתולוגי והסביר בראיונות לאחר מכן כי הוא עשה זאת כדי שגם החירשים יקראו את השפתיים שלו, שאומרות כי לא יישב בשום אופן בממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

צריך לומר כי צירוף מפלגת 'העבודה' היא שגיאה פוליטית רעה עד מטופשת של בני גנץ. יחד עם 'העבודה' יש לנתניהו 61 גם אם 'כחול לבן' פורשת. בלעדיה - אין ממשלה ללא גנץ. כך שהאחרון לא יהווה לשון מאזניים ונתניהו לא יהסס לתת לו גט כריתות אם היחסים ביניהם יעלו על שרטון.

עמיר פרץ איציק שמולי מפלגת העבודה ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד