ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ויהי לפלא

הקשיש ששרד את השפעת הספרדית ואת הקורונה

העולם משתומם נוכח החלמתו של קשיש בן 101, ששרד את השפעת הספרדית שהשתוללה בעת לידתו, שרד גם את השואה האיומה ברעב ובחוסר כל וכעת התגבר גם על נגיף הקורונה ושוחרר לביתו בריא ושלם כעבור שבוע | טפו טפו בלי עין הרע

הקשיש ששרד את השפעת הספרדית ואת הקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

קשיש איטלקי בן 101, ששרד את 'השפעת הספרדית' שפרצה בשנת 1918, שרד גם את מלחמת עולם השנייה, ועכשיו שרד גם את נגיף הקורונה.

חולה המכונה אדון פי, אושפז בשבוע שעבר בבית החולים אינפירמי בעיר רמיני, שבאיטליה לאחר שנבדק ונמצא נושא את נגיף הקורונה, האיש ששרד את הלא יאמן, נולד בשנת 1919 בזמן מגיפת השפעת שהחלה בשנת 1918 ונגפה כ-600,000 איטלקים, שרד 101 שנים לאחר מכן לאחר מכן מגיפה נוספת, כשהוא שוחרר מבית החולים ונלקח לביתו על ידי משפחתו.

סגנית ראש עיריית רימיני, גלוריה ליסי, מסרה הודעה לעיתון המקומי ReminiToday על האיש; "אדון פ' מרמיני נולד בשנת 1919, בעיצומה של מגיפת עולם טראגית נוספת. הוא ראה הכל, רעב, כאב, ומשבר, אחרי זמן בן 100 שנה הגורל הציב אתגר חדש לפניו, אתגר נורא בעת ובעונה אחת. בשבוע שעבר אושפז מר פ' ברימיני לאחר שנבדק ונמצא נושא את הנגיף, תוך ימים ספורים זה הפך ל'היסטוריה' עבור הרופאים, אחיות ושאר אנשי הבריאות שטיפלו בו. מר פ' הצליח, והמשפחה החזירה אותו הביתה אתמול בערב, כדי ללמד אותנו שגם בגיל 101, העתיד טרם נכתב".

קשיש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד