ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ההערכה היא כי אין צורך"

בלשכת רה"מ מכחישים: נתניהו לא ייכנס לבידוד

על רקע הידבקות יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים: בלשכת ראש הממשלה מכחישים את הדיווחים לפיהם ראש הממשלה ייכנס לבידוד • "ההערכה היא כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד"

בלשכת רה"מ מכחישים: נתניהו לא ייכנס לבידוד
נתניהו בהצהרה בנושא הקורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

על רקע הפרסום אתמול (ראשון) לפיו יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים נדבקה בנגיף הקורונה, דווח בחדשות 12 כי ראש הממשלה ייכנס לשבוע בבידוד.

לאורך הבוקר התקיימו במשרד הבריאות ובלשכת ראש הממשלה דיונים קדחתניים באשר לשאלת הצורך בבידודו של נתניהו, כך לפי הדיווח בחדשות 12. במשרד הבריאות פועלים לאסוף את מצלמות האבטחה בכנסת כחלק מהחקירה האפידימיולוגית, על מנת לקבוע מי היה בלשכת נתניהו בשעות שהיועצת רבקה פאלוך הייתה במקום.

אלא שכעת לשכת ראש הממשלה מכחישה את הדברים ואומרת בתגובה כי, "חקירה אפידמיולוגית מתבצעת לעובד בסביבת רה"מ. מבדיקה ראשונית עלה שהשניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים, ולכן ההערכה היא כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד".

כזכור, אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי היועצת החרדית של ראש הממשלה, רבקה פאלוך נמצאה חיובית בבדיקת קורונה שביצעה, כאשר בימים האחרונים השתתפה בפגישות עם ראש הממשלה ושרים, לצד בכירים במערכת הבריאות והביטחון, שיאלצו להיכנס לבידוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי פאלוך המשמשת כיועצת כנסת - ממשלה של ראש הממשלה, נכנסה לבידוד קודם השבת לאחר שבעלה נדבק בנגיף, והיא עצמה עשתה בדיקת קורונה שחזרה אמש חיובית כנשאית קורונה.

פאלוך השתתפה בשבוע שעבר בדיונים בכנסת ופגשה חברי כנסת ושרים בכירים וכן את ראש הממשלה בכמה דיונים, שכעת יאלצו כולם להיכנס לבידוד, כשלא ברור כיצד ינהג ראש הממשלה שצריך להמשיך לנהל שיחות מקצועיות ופוליטיות.

בנימין נתניהו קורונה בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד