י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עשרות קנסות ע"ס 5,000 ש"ח • צפו

בדהירה: כך פשטו השוטרים על מאה שערים • צפו בתיעד

על רקע הפרות סדר רבות: החל משעות הבוקר כוחות המשטרה פועלים בשכונת מאה שערים לאכיפת צו בריאות העם, התקהלויות אסורות בבתי כנסת, תפילה בניגוד להנחיות ועוד • עשרות תושבי מא"ש קיבלו דו"חות ע"ס 5,000 ש"ח • צפו בתיעוד

בדהירה: כך פשטו השוטרים על מאה שערים • צפו בתיעד
הפשיטה במאה שערים צילום: שלומי טריכטר

מאז שעות הבוקר המוקדמות, כוחות המשטרה פועלים בשכונת מאה שערים לאכיפת צו בריאות העם, התקהלויות אסורות בבתי כנסת, תפילה בניגוד להנחיות ועוד.

אמנם מרבית הציבור החרדי נשמע להנחיות הרבנים, אולם בודדים וקיצונים במאה שערים מפרים את הוראות רבני העדה החרדית ומתפללים בתוך בית כנסת או מחוצה לו, מבלי לשמור על מרחק של 2 מטר.

מפקד משטרת ירושלים ניצב דורון ידיד הצטרף באופן אישי לשוטריו יחד עם תנ"צ עופר שומר מפקד מרחב ציון ונצ"מ נתי גור מפקד תחנת ציון - לב הבירה.

במהלך הפעילות, כך מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים', עשרות דו"חות על סך 5,000 ש"ח העיקר על סירוב פיזור התקהלות בניגוד להוראת שוטר.

צילום: דוברות המשטרה

בהודעה מטעם דוברות המשטרה, נכתב כי מרבית בתי העסק והציבור המתגורר באזור מאה שערים נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור, תוך שעשרות מהם מתפללים ומתרכזים יחד במקומות סגורים.

עד כה נרשמו מעל 25 דו"חות על סך 5,000 ש"ח על התקהלות אסורה ו-5 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים. 4 נעצרו ועוכבו לחקירה.

בנוסף, אתמול ערכה המשטרה שימוע לגבאי השטיבלך ברחוב זוננפלד, במהלכו הוחלט לסגור את המקום למשך 30 יום, לאחר שבעליו הפר את הנחיות צו בריאות העם.

מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד