י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נוגד את דעת ההלכה

ליצמן מגנה תקיפת האמבולנס במאה שערים

אחרי שלפני זמן קצר הותקף אמבולנס ייעודי לבדיקת חולי קורונה בשכונת מאה שערים, שר הבריאות ליצמן תוקף. "מדובר בהתנהגות חמורה, הנוגדת דעת ההלכה"

ליצמן מגנה תקיפת האמבולנס במאה שערים
יעקב ליצמן צילום: פלאש 90

בשעות הצהרים (שני) דווח על יידוי אבנים לעבר אמבולנס מגן דוד אדום בשכונת מאה שערים בירושלים, לשם הגיעו בעקבות מקרה רפואי.

מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר באמבולנס ייעודי לעריכת דיגום לאנשים הנחשדים כחולי קורונה. לא נגרם נזק לאמבולנס.

האמבולנס שנרגם באבנים

במד"א מספרים, כי צוות מגן דוד אדום שהגיע לפני זמן קצר לקחת דגימת קורונה ברחוב עונג שבת בשכונת מאה שערים בירושלים נרגם באבנים. חובש רפואת חירום מתנדב במד"א עטה את הערכה למניעת הידבקות סמוך לבניין בו מתגורר הנבדק, כשלפתע נפגע ממספר אבנים. בדרך נס, הוא רק נפגע קלות בכתפו, ובנוסף נופצה השמשה הקדמית של רכב עיריית ירושלים, אשר נמצא בשירות מגן דוד אדום לביצוע דגימות קורונה. תלונה תוגש במשטרה.

שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן גינה בחריפות את תקיפת אנשי מד"א "בידי קומץ תושבים בירושלים". ליצמן אמר כי "מדובר בהתנהגות חמורה, הנוגדת דעת ההלכה, ופוגעת באלו העושים עבודת קודש למען בריאות הציבור ובטחונו, תוך סיכון עצמי בפרט בשעת חירום זו נוכח התפשטות נגיף קורונה. ברור שקומץ זה אינו מייצג את כלל הציבור שנשמע להוראות ומכבד את הצוותים הרפואיים".

קורונה ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד