י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משבר הקורונה

השוטר איים בקנס על העובדת במאפייה החרדית

עובדת במאפייה חרדית בלונדון שרטטה עם ספריי על המדרכה בכניסה למאפייה סימונים היכן צריך לעמוד בהמתנה בגלל וירוס הקורונה. שוטר שעבר במקום, איים לתת לה קנס בגלל השחתת רכוש ציבורי • צפו

השוטר איים בקנס על העובדת במאפייה החרדית
השוטר בלונדון צילום: צילום מסך

שוטר במשטרת המטרופולין בלונדון תועד מאיים לתת קנס לעובדת מאפיית גרודז'ינסקי בבעלות חרדית, לאחר שהעובדת שרטטה קווים על המדרכה עם ספריי כדי לוודא שהלקוחות עומדים בתור במרחק בטוח אחד מהשני בגלל וירוס הקורונה.

 

השוטר אמר לעובדת כי סימון "רכוש מועצה" הוא עבירה פלילית וכי "החוק עדיין חל, כן וירוס קורונה או לא", היא הסבירה לו שאפשר פשוט לשטוף את צבע הריסוס: "זה כדי להגן על הלקוחות שלי שיהיו בטוחים", אך השוטר התעקש לתת לה דו"ח.

עובר אורח, שצילם את האירוע בפלאפון שלו, נשמע אומר לעברו של השוטר: "זה נורא. זה מגוחך. הוא נותן לה דו"ח, אני משער שהמשטרה רוצה שאנשים ימותו".

בהתייחס לסימני הריסוס על המדרכה, אמר השוטר "צריך להוריד את זה", והוסיף, "החוק הוא החוק וזה לא משתנה בגלל מה שקורה". השוטר אמר לעובדת כי "אם הסימנים היו מרוססים על חלון החנות במקום על המדרכה, הוא לא היה מתייחס לזה כעבירה על החוק. "לא יאומן", משיבה האישה.

האיש שמצלם נשמע אומר: "הוא נותן לה דו"ח כאשר זה ניתן להסרה" הוא פונה לשוטר ואומר: "אתה רוצה להתקשר למישהו שמעליך (בדרגה) לפני שתעשה זאת?". "אני לא צריך", משיב השוטר.

כשהעובדת אומרת שיש לה רישיון להניח סחורה בחוץ על המדרכה, מה שהפך את שטח הריצוף המסומן לנכס שלה, השיב השוטר "זה משהו שמחלקת המסחר של העירייה יבדקו".

בתגובה לדברים אמר דובר משטרת המטרופולין לאתר 'ג'ואיש כרוניקל' כי שוטר בסופו של דבר לא נתן לה קנס, אך הוסיף: "הפעולות המוצגות בסרטון זה אינן משקפות את סגנון השיטור שהמטרופולין מבקש לאמץ".

"השוטר הודיע ​​לאישה שהוא מתכנן לתת דו"ח בגין נזק פלילי. עם זאת, לאחר שיחה נוספת לא ניתן דו"ח", אמר דובר המשטרה. "ההנחיות יחודדו לשוטרים במיוחד בזמנים מיוחדים אלה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד