ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מלמדים ותלמידים ייכנסו לבידוד

"אני מאוד חלש": מנהל החיידר הגדול בירושלים נדבק בקורונה

נגיף הקורונה מתפשט בקצב מסחרר בריכוזי החרדים. היום, הרב אברהם פינזל מנהל החיידר הגדול בירושלים, נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בעקבות כך רבים מהמלמדים והילדים שבאו עימו במגע ייכנסו לבידוד. בהקלטה מיוחדת ששיגר המנהל להורים הוא הבהיר להם על מצבו • האזינו

"אני מאוד חלש": מנהל החיידר הגדול בירושלים נדבק בקורונה
הרב פינזל עם שר התורה צילום: שוקי לרר

מנהל תלמוד תורה' חכמת שלמה' בירושלים הרב אברהם שלום פינזל, הנחשב לאחד ממנהלי המוסדות המוכרים בציבור הליטאי, נמצא חיובי לנגיף קורונה. 

מדובר במנהל אחד מתלמודי התורה הגדולים בירושלים בעיר הקודש, שפעל עד יום רביעי בשבוע שעבר כהוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי. 

בעקבות כך ייכנסו חלק מהילדים והמלמדים לבידוד אלה שהיו בקרבתו של הרב פינזל. 

בהודעה ששיגר אמר הרב פינזל "ביום חמישי ראש חודש ניסן התחלתי להרגיש לא כל כך טוב, ביום שישי ב' ניסן באו אלי הביתה מד"א ולקחו ממני בדיקה, והיום יום שני ה' ניסן קיבלתי הודעה שאני חולה מספר 3868, חשוב שתרשמו לפניכם את המספר אם אתם רוצים לדעת להתעניין או לברר כל פנייה צריך לדעת שאני חולה 3868 לרפואה שלמה לא עליכם".

הודו לה' אני לא צריך אשפוז אני נקרא יחסית במצב קל, אני מאוד חלש, מאוד מאוד מתקשה בתנועה, לא כל כך מרגיש טוב אבל ברוך ה' זה מצב קל, אני מבקש מכל ילד וילד והוריהם להזכיר אם יכול להזכיר אותי בתפילה אברהם שלום בן ציפורה פייגא מרים ושלא ידבקו אחרים לא ממני ולא מאף אחד אחר שלא תהיה הדבקה". 

"בזמן שהחיידר היה פעיל הקפדתי מאוד על חיטוי ידיים ומשטחים ונמנעתי לגמרי ממגע אולם לפי כללי משרד הבריאות כל מי שהיה במחיצתי צריך להיכנס לבידוד, מי שנכנס לבידוד מתבקש להודיע ולצלצל למד"א, וזה רק עד לתאריך יום שני י"ב ניסן".

כזכור עם ההוראה על סגירת בתי הספר שיגר הרב פינזל הודעה קולית לכל המנהלים: "מנהלים יקרים, זה פינזל. 'חכמת שלמה' הלימודים כרגיל, ניידות באמת נמצאות פה אבל נותנים לנו להמשיך ללמוד. כל השמועות על סגירה הם שקר וכזב" אמר אז.

בת"ת חכמת שלמה הגיעו להבנות עם המשטרה והכיתות חולקו למלמד ו-9 תלמידים התלמידים פוזרו גם בבית הספר שירת דבורה ובבית יעקב הצפון ביקשו מהורים שמוכנים להתנדב ללמד.

 

 

קורונה הרב פינזל חכמת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד