י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משבר הקורונה

בני ברק: התושבים מלשינים על מפירי בידוד

במוקד השיטור העירוני של העיר בני ברק, מדווחים על עליה חדה במספר התושבים שמתקשרים לדווח על מפירי בידוד או על בתי כנסת ומוסדות שפועלים בניגוד להנחיות

בני ברק: התושבים מלשינים על מפירי בידוד
קורונה בשכונות החרדיות צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות הוראת גדולי הרבנים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ואף לדווח לרשויות על מקרים של הפרת כללים על ידי תושבים או מוסדות, מדווחים היום (שני) במוקד השיטור העירוני, על עליה חדה במספר התושבים שמתקשרים לדווח על מפירי בידוד או על בתי כנסת ומוסדות שפועלים בניגוד להנחיות.

בעקבות נתוני ההידבקות במחלת הקורונה בני ברק שמזעזעת בימים האחרונים את העיר, הביאה את גדולי הרבנים בעיר לנקוט בצעדים חריפים על מנת לגרום לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות. "הקריאות של הרבנים הגבירות מאוד את המודעות בקרב הציבור בעיר", אומר שלומי מלכא מנהל השיטור העירוני.

ידיהם של פקחי השיטור העירוני מלאות עבודה בימים אלה. רק הבוקר (יום ב) פוזרו מספר מניינים בכוח לאחר שפעלו בתוך בתי כנסת בניגוד להנחיות משרד הבריאות ולהוראתם של גדולי הרבנים. דו"חות חולקו לבעלי עסקים ואף חלוקות 'קמחא דפסחא' שלא הקפידו על שמירת מרחק ומניעת התקהלות נקנסו.

שלומי מלכא מנהל השיטור העירוני: "זאת משימה קשה וכואבת לסגור בתי כנסת ולמנוע קיום מניינים, אך מצב התחלואה המסוכנת בעיר מחייב נקיטת צעדים קשים. הפקחים כבר אינם מזהירים ומתריעים, אלא אוכפים בצורה מיידית והחלטית".

מהשיטור העירוני נמסר, כי הוא ממשיך במאבק נגד הפרות הוראות משרד הבריאות בשיתוף עם משטרת מרחב דן ומג"ב.

בנוסף, בעקבות תלונה של תושב בקבוצת ה"בני ברקים" (בהתאם להוראות הרבנים), נתפס כעת מקווה טהרה פעיל ברחוב נחמיה 13 (סאטמר).
כוחות השיטור העניקו דוחות לטובלים, ומרתכים כעת את דלתות המקווה כדי למנוע כניסה נוספת

שיטור עירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד