י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
משכן בצל הקורונה

נתניהו נכנס לבידוד זמני; בכנסת יערכו בדיקת מצלמות

לאחר שיועצת ראש הממשלה רבקה פאלוך נמצאה חיובית לנגיף, בכנסת עורכים תחקיר לבדוק מי בא בקרבתה. ראש הממשלה וצוותו הקרוב נכנסו לבידוד זמני

נתניהו נכנס לבידוד זמני; בכנסת יערכו בדיקת מצלמות
נתניהו במסיבת עיתונאים בנושא הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מאז הגיעו תוצאות הבדיקה של יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים ונמצא כי היא חיובית לנגיף, ראש הממשלה ואנשי הצוות הקרובים נכנסו לבידוד עד לבירור העניין וסיום החקירה שנפתחה במשכן הכנסת במטרה לבדוק אילו שרים שהו לצידה של פאלוך.

בכנסת מעדכנים כי קצין הכנסת, יוסף גריף, ערך לאורך היום בדיקה במצלמות המשכן, נוכח פניית משרד הבריאות לכנסת ועדכונו על תוצאות בדיקותיה של עוזרת רה"מ לענייני הכנסת רבקה פאלוך.

בבדיקת המצלמות עולה, כי עוזרת רה"מ ביקרה בכנסת בשלושה תאריכים רלוונטיים : 16/3, 23/3 ו- 26/3. ועל כן פנה במכתב לחברי הכנסת ועובדיה וביקש שכל מי ששהה בסביבת העוזרת בתאריכים אלו, יפעל בהתאם להנחיות המופיעות באתר משרד הבריאות.

עוד נמסר מהכנסת כי "על מנת להשלים את החקירה האפידמיולוגית פנו בכנסת לגורמי המקצוע במשרד הבריאות, על מנת שיצפו אף הם במצלמות המשכן ויבחנו את המשך הצעדים והנחיות בהתאם".

כמו כן, ראש הממשלה בנימין נתניהו וכמה מאנשי הסגל הקרובים נכנסו החל מהבוקר לבידוד. בלשכתו מסרו: "עוד בטרם הסתיימה החקירה האפידמיולוגית ולמען הסר ספק, החליט ראש הממשלה כי הוא וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית, ובהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ ייקבעו יום לסיום הבידוד".

רבקה פאלוך בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד