י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דרעי נחלץ לסייע

משרד הבריאות נעתר לבקשת רובינשטיין: יעביר את פרטי חולי הקורונה לעיריית בני ברק

ראש עיריית בני ברק פנה לשר ליצמן בדרישה שיעביר לו ללא דיחוי את פרטי חולי הקורונה בעיר, הסגר לא יטפל בהם. עיריית בני ברק פועלת להקמת "דרייב אין" לבדיקות קורונה בעיר. דרעי נחלץ לסייע בנושא

משרד הבריאות נעתר לבקשת רובינשטיין: יעביר את פרטי חולי הקורונה לעיריית בני ברק
יעקב ליצמן בשיחה עם אריה דרעי צילום: משה גולדשטיין

בזמן ששר הבריאות, יעקב ליצמן מבקש סגר על העיר בני ברק, אנשי משרדו ממשיכים בנתק מול קברניטי העיר ולא מוסרים את מלוא פרטי חולי הקורונה כדי שניתן יהיה לטפל בהם. ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין החליט שלא להמתין עוד והורה להכשיר שטח בעיר ל"דרייב אין" לצורך בדיקות קורונה המוניות, לצד בדיקות שייערכו במרכולים.

בבני ברק מתכוונים לעבור למהלך של בדיקות קורונה המוניות, בשטח שמכשירה העירייה במיוחד לשם הקמת "דרייב אין" במתכונת הבדיקות המהירות העצמיות כפי שנעשה בערים נוספות. בנוסף, נערכים בעיר לבדיקות קורונה שייערכו באופן נקודתי במרכולים, ללא הודעה מראש, על מנת למנוע התקהלויות.

ראש העיריה, אברהם רובינשטיין אמר מהבידוד בו הוא שוהה: "בשעה זו עובדי העירייה נערכים להכשיר את המקום שבו נקים בשיתוף אנשי מערכת הבריאות את מתחם הבדיקות ההמוניות – במטרה להציל נפשות".

מתחם הבדיקות יוכשר באיזור המסחרי "דיזיין" שמול קניון איילון, ויפעל במתכונת דומה לנעשה בערים נוספות. בתוך כך, עד לשעה זו, בניגוד לכל ההבטחות – משרד הבריאות עדיין לא העביר לעיריית בני ברק את מלוא הפרטים על חולי הקורונה תושבי העיר, כדי שיטופלו ועל מנת להזהיר את מי שנדרשים לבידוד. הבוקר הוחל בהפעלת מקום שהייה למבודדים תושבי העיר שמבקשים להגן על יתר בני ביתם מסכנת הידבקות אפשרית.

בעקבות הדברים, דרעי התפנה לסייע.

בשיחה שנערכה בין שר הבריאות יעקב ליצמן לשר הפנים אריה דרעי, סוכם כי החל מהיום (שני) יעביר משרד הבריאות את פרטי חולי הקורונה וכן את פרטי המבודדים, למשרד הפנים, ומשם יועברו הנתונים לכלל הרשויות תוך חיסיון מידע ושמירה על צנעת הפרט, זאת במטרה לעקוב אחר יישום ההנחיות והאזהרות שניתנו לציבור.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד