י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חודשים לפני חתונת בתו

טרגדיה בקהילה: מכניס האורחים נפטר מהקורונה

הרב אברהם מערלין ז"ל, מחסידי ויז'ניץ לונדון נפטר מנגיף הקורונה מספר חודשים לפני חתונת בתו, איש החסד שחילק אוכל וצדקות לאנשים מעוטי יכולת לזכרו של רבי ישעיל'ה מקרעסטיר היה ואיננו 

טרגדיה בקהילה: מכניס האורחים נפטר מהקורונה
רבי אברהם מערלין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בלונדון החסידית מתאבלים על פטירתו של איש החסד המיוחד הרב החסיד שמואל אלימלך אברהם מערלין ז"ל מחסידי ויז'ניץ לונדון שנפטר לבית עולמו מנגיף הקורונה והוא בן 61 בפטירתו. 

המנוח ז"ל, בן הרה"ח רבי יהודה אריה מערלין ז"ל מיקירי שכונת סטמפורד היל בלונדון, היה חסיד נאמן של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל והיה נוסע כמידי שנה למונסי לשהות בצלו בימים הנוראים, לאחר הסתלקותו הוא המשיך לדבוק בבנו האדמו"ר מויז'ניץ לונדון.

בלונדון הוא היה מעמודי החסד עשרות שנים גייס כסף לנזקקים, היה לו בית תמחוי והכנסת אורחים 'חסדי ישעיהו' לזכרו של הרבי ר' ישעיל'ה מקרעסטיר זיע"א, שם חילק אוכל לכל דכפין. 

ר' אברהם היה חולה במחלות שונות ועבר השתלת ריאות לפני שנתיים, עד לפני כמה ימים עוד התהלך כאדם בריא, עד שנדבק בנגיף הקורונה שהכריעה אותו ולמגינת לב נפטר לבית עולמו.

הוא הותיר אחריו את בנו, ובנותיו, שמתוכם בת אחת מאורסת בבית שאמורה להתחתן בעוד מספר חודשים. 

לונדון החרדית קוברת את מתיה והפחד מרקיע שחקים, לפחות 35 נפטרים חרדים בלונדון החרדית, בנוסף נפטרו יהודים נוספים מקהילות שנות בבריטניה וכולם מקורונה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קורונה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד