י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הלינץ' התקשורתי

פינדרוס יוצא להגנה: חיסול חשבונות והטעיית הציבור

הלינץ התקשורתי, נגד ראה"ע בני ברק מובל במסגרת חיסול חשבונות פוליטי, אף אחד לא מעלה בדעתו להאשים את ראשי הערים והמועצות כפר חב"ד, טלז סטון ואת ראוכברגר מי-ם באחוז ההידבקויות הגבוה! זורים חול בעיני הציבור תוך ניצול המצב הקשה! | כך טוען יצחק פינדרוס בטור נוקב ששיגר ל'בחדרי חרדים'

פינדרוס יוצא להגנה: חיסול חשבונות והטעיית הציבור
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מזכ"ל 'דגל התורה' יצחק פינדרוס בטור נוקב; הלינץ התקשורתי, נגד ראה"ע בני ברק מובל במסגרת חיסול חשבונות פוליטי, אף אחד לא מעלה בדעתו להאשים את ראשי הערים והמועצות כפר חב"ד, טלז סטון ואת ראוכברגר מי-ם באחוז ההידבקויות הגבוה! זורים חול בעיני הציבור תוך ניצול המצב הקשה!

קשה לכם להאמין. הא ?! 

אבל זה לא נעצר מעבר למפתן הדלת שלנו. גם אצלנו בתוך הבית, יש אנשים שבמקום להתעורר, במקום לפתוח את העיניים ולראות כיצד כל היציבות של העולם קורסת ורק האמונה בבורא העולם נותרת איתנה, הם מעדיפים לעצום עיניים ולהמשיך בשלהם. וגרוע מכך, ישנם כאלו שמנסים לנצל את המצב לצורך חיסול חשבונות פוליטי. 

כן כן. העולם בחוץ מתהפך, אנשים נלחמים על חייהם, כלכלות מתרסקות, ורק אצלנו בתוך השטיבל החמים ראובן לא שוכח את המטרה המרכזית בחשיבותה אף בימים טרופים אלו: חיסול חשבונות קטנוני עם שמעון.

לא אוכל להמשיך לחשות אל מול הלינץ התקשורתי המכוער שנערך בימים אלו לידידי משכבר הימים ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין על כך שכביכול אחוזי ההדבקה הגבוהים בעיר נובעים ממחדל שהוא האשם בו. 

שלא תטעו. מדובר בנסיון חיסול חשבונות פוליטי לכל דבר וענין. הרי האם מישהו העלה בדעתו להאשים את ראש מועצת קרית יערים בהתפרצות שאירעה שם ? האם שמעתם מישהו שהזכיר את שמו של אליעזר ראוכברגר בקשר לאחוזי ההדבקה הגבוהים בשכונות החרדיות של ירושלים ? האם מישהו מבין הקוראים שמע בכלל אזכור של שמו של ראש מועצת כפר חב"ד בשל מחדל ההדבקות שמתרחש בה ?

לא ולא.

למה ?

כי אנחנו עדיין באמצע אירוע עולמי ענק ומטורף. אירוע קטטסטרופלי ואפוקליפטי שלא עלה על קצה הדמיון של אף אדם בר דעת. ובאמצע אירוע שכזה, מי שאכפת לו - מנסה לעזור, ולא מחפש לחסל חשבונות.

אבל מי שלא אכפת לו, עדיין עסוק בהתחשבנות קטנונית שנותרה משלשום. התחשבנות פוליטית מטופשת שמתעלמת במכוון מכל המאמץ שרובינשטיין השקיע החל מהרגע הראשון שבו הלכו והתבררו מימדי הסכנה על מנת למצוא את הדרכים הראויות להיערך אליה, ואת תפקודו ונסיונותיו לרתום את משרד הבריאות לפעילות רלוונטית מתואמת למול המגזר החרדי, ופעולותיו הרבות על מנת להביא בפני גדולי ישראל את התמונה במלואה.

כך הוא יזם כינוס של כל גדולי הרבנים בבני ברק לפני שלשה שבועות בכדי להציג בפניהם מידע מקצועי מאת ראשי פיקוד העורף ורופאים בכירים שהציגו את הסכנות הצפויות, כך, הוא הסתובב בבתי הרבנים והביא לפסק הדרמאטי שפורסם בימים האחרונים מאת גדולי הדור להפסיק את התפילה במניין וזאת לצד ישיבות עבודה שוטפות להתמודדות עם מצב משתנה, דיונים ארוכים למול כל הגורמים המקצועיים ומאמץ בלתי פוסק להטמיע בקרב הציבור את ההבנה כי בנפשנו הדבר!

יום יבוא, והטירוף הזה יהיה מאחורינו. וביום הזה נצטרך לדבר על הרבה דברים. נצטרך לדבר על כל הקשר שבין הקהילות ומוסדות המדינה, נצטרך לבחון האם ערוצי הקשר שלנו ערוכים לטיפול במשברים מעין אלו, נתבונן על מה שנעשה, נפיק לקחים, ואולי, אולי אפילו נמצא אשמים במחדלים.

אבל בשביל דבר אחד לא צריך לחכות אפילו עוד שניה: כדי לזהות מי הם אלו שניסו לנצל את הסיטואציה לחיסולו חשבונות פוליטיים תוך הטעיה וזריית חול בעיני הציבור.

יצחק פינדרוס אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק לחץ תקשורתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד