י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תוך כדי פעילות במאה שערים

אהרלה החתן מספר: השוטר שלף לי 100 שקל • צפו

סיפור מופלא על אנושיות השוטרים הפועלים להגן על חיינו ואוכפים את צו בריאות העם. במהלך פעילות בשכונת מאה שערים, עוכב אהרלה היימליך מתולדות אהרן שסיפר לשוטרים כי הוא נאלץ לעבוד בכדי לממן את הוצאות חתונתו ואחד השוטרים שלף מהכיס שטר של 100 והעניק לו • צפו בחתן מספר

אהרלה החתן מספר: השוטר שלף לי 100 שקל • צפו
אהרלה היימליך עם השוטרים צילום: באדיבות המצלם

בימים אלו בהם הקורונה משתוללת בישראל ובעולם, התקשורת מפנה מבט מעמיק על השכונות והערים החרדיות, בהן מספר הנדבקים מטפס ועולה.

התיעודים הרבים של שוטרים רבים בשכונות החרדיות קונסים אזרחים, עוררו תחושה לא נעימה בקרב חלק מהחרדים, אף שהם מסכימים כי קיצוני המגזר חייבים לכבד את הנחיות משרד הבריאות והרבנים.

עם זאת, תוך כדי פעילות המשטרה בשכונת מאה שערים בירושלים היום (שני), התגלה הצד האנושי בשוטרים בעלי סבר פנים קשוחות, שגילו חמלה והבנה כלפי אחד הצעירים אותו עיכבו ברחובה של עיר.

ארהלה היימליך, בחור צעיר שהתארס לפני מספר ימים עוכב על ידי השוטרים בשכונת גאולה בירושלים, והוא נשאל על מעשיו ברחוב. הוא הגיש את תעודת הזהות שלו ונבדק בסמוך לניידת המשטרה.

לשאלת השוטר השיב הבחור, כי הוא עובד בבית הכנסת תולדות אהרן, כדי לסייע לאביו בהוצאות חתונתו הצפויה. להפתעת הבחור, אחד השוטרים שלף מכיסו שטר של 100 ש"ח והעניק לו כתרומה - במקום שימשיך להסתובב ברחוב.

מאה שערים אהרלה היימליך קורונה אכיפת המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד