י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות התפשטות המגיפה

ב'מעייני הישועה' מרחיבים את מחלקת הקורונה

בבית החולים מעייני הישועה התחדשו היום במחלקת קורונה חדשנית ומתקדמת • מבית החולים נמסר כי עם פתיחת המחלקה, התווספו לבית החולים עוד 8 עמדות נוספות לחולים מונשמים, מה שמהווה בשורה של ממש לתושבי העיר בני ברק • פרופ' רביד, מנהל המרכז הרפואי: "צוות ביה״ח ערוך ומוכן להמשיך לתת מענה טיפולי מקצועי ומסור"

ב'מעייני הישועה' מרחיבים את מחלקת הקורונה
מחלקת הקורונה החדשה ב'מעייני הישועה' צילום: באדיבות המצלם

היום תיפתח בבית החולים 'מעייני הישועה' מחלקה נוספת לחולי קורונה עם 8 עמדות נוספות לחולים מונשמים. עם פתיחת המחלקה הנוספת יהיו בטיפול נמרץ 12 עמדות הנשמה. בנוסף תיפתח היום עוד יחידה של 9 מיטות לחולי קורונה קלים ובינוניים.

לקראת סוף השבוע נערכים בית החולים 'מעייני הישועה' לפתוח עוד 18 מיטות עבור חולים קלים ובינוניים. כל מחלקת הקורונה מרוכזת בקומה הראשונה של ביה״ח בבניין האשפוז החדש. המחלקה החדשה נבנתה בסטנדרטים המחמירים ביותר כדי לשמור על הבטיחות של הצוות והמטופלים. המחלקה מצויידת בציוד הרפואי המתקדם ביותר.

פרופ׳ מרדכי רביד מנהל המרכז הרפואי החדש ב'מעייני הישועה': ״אנחנו עושים הכל כדי להיטיב עם החולים ולהעניק להם את הטיפול המסור. צוות ביה״ח ערוך ומוכן להמשיך לתת מענה טיפולי מקצועי ומסור. אנו לא מתפשרים על בטיחות המטופלים ואנשי הצוות, ופועלים ע"פ הנהלים המחמירים ביותר, לשם כך הקמנו חדר מיון קדמי מתקדם ברחבת הכניסה לביה״ח. כל מקרה שמגיע לביה״ח מופנה למיון החדש לבירור ראשוני, כדי לשמור על בטיחות המטופלים והצוות״.

 

קורונה מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד