י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מכר ציוד רפואי ביוקר רב

החסיד השתעל על הסוכנים - נעצר והואשם

סוכני FBI שעקבו אחרי מעשיו של חסיד מבורו פארק, גילו כי הוא מוכר ציוד רפואי לכל דורש במחירים מופקעים בניגוד לחוק. כשהגיעו לעצור אותו הוא השתעל לכיוונם וטען כי הוא חולה בוירוס הקטלני | הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום

החסיד השתעל על הסוכנים - נעצר והואשם
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חסיד מברוקלין נעצר על ידי ה-FBI, לאחר שהשתעל לעברם של סוכני אף.בי.איי. וטען כי הוא סבל מוירוס הקורונה, הוא שיקר להם על מכירה של מסכות כירורגיות, אביזרי רפואה וציוד רפואי אחר. הוא מכר ציוד רפואי ב-700 אחוז מעל המחיר הרגיל, כאשר בשעת חירום החוק אוסר על העלאת מחירים מופרזים.

גבר חסידי מבורו פארק בן 43, נעצר אתמול (שני) על ידי סוכנים מיוחדים של ה-FBI והואשם בגין תקיפת איש חוק פדרלי והצהרות כוזבות לאנשי אכיפת החוק.

על פי מסמכים שהוגשו בבית המשפט: ב-25 במרץ 2020 הוציאה המחלקה לשירותי בריאות, צו מנהלי המייעד משאבים בריאותיים ורפואיים הנחוצים לעצירת התפשטות נגיף הקורונה. אותם חומרים ייעודיים כללו מכשירי הנשמה, מסכות פנים, ציוד להגנה אישית, מסכות כירורגיות, ומכשירי חיטוי בין היתר.

על פי החשד, החסיד מכר חומרים ייעודיים מסוימים, כולל מכשירי הנשמה לרופאים ואחיות במחירים מנופחים. באחד המקרים, ב-18 במרץ 2020, רופא בניו ג'רזי יצר קשר עם החסיד באמצעות קבוצת וואטסאפ עם השם "Virus2020!".

החסיד ניסה למכור לרופא כאלף מסכות, ועוד חומרים ופריטים שונים תמורת 12,000$, סכום של כ-700 אחוז מהמחיר הרגיל שהחנות גובה עבור אותם חומרים. החסיד הפנה את הרופא לחנות שמכרה חלקי חילוף למכוניות באירווינגטון - ניו ג'רזי, כדי לקבל את ההזמנה. לטענת הרופא, בית הספר לתיקונים הכיל הרבה חומרים, כולל חומרי ניקוי ידיים, מגבונים, חומרי אספקה חומר כימי וציוד כירורגי, החסיד סיפר מאוחר יותר לרופא שהוא נאלץ להעביר את כל האספקה ​​ההיא מאירווינגטון למקום אחר.

ב-23 במרץ 2020 הציע החסיד למכור לאחות בית חולים אביזרים רפואיים והפנה את האחות לבית מגוריו בברוקלין. הלקוחה קיבלה גם ב-25 במרץ 2020 משלוח מקנדה שהכיל כשמונה משטחים של מסכות רפואיות. ב-27 במרץ 2020, סוכני ה-FBI צפו בקופסה ריקה של מסכות מחוץ למעונו של החסיד.

ב-29 במרץ, 2020, סוכני ה-FBI היו עדים למקרים רבים שבמהלכם אנשים התקרבו למעונו של החסיד והסתלקו עם ארגזים או תיקים שנראו כמכילים ציוד רפואי. באותו מועד פנו סוכני ה-FBI לחסיד מחוץ לביתו לאחר שהזדהו כסוכני ה-FBI, הם אמרו לו שהם רוצים להתרחק ממנו לנוכח חששות של התפשטות נגיף הקורונה. כשהסוכנים היו במרחק של כמה מטרים ממנו, השתעל החסיד לכיוונם בלי לכסות את פיו. לאחר מכן אמרו לו הסוכנים כי הם מחפשים חומרים רפואיים מסוימים, ושיש להם מידע כי הוא מחזיק בכמויות גדולות של חומרים כאלה. באותה נקודה, החסיד אמר לסוכני ה-FBI כי היה לו את וירוס הקורונה.

לאחר מכן הצהיר החסיד לסוכני ה-FBI בנוגע להחזקת מכירת ציוד וחומרים אחרים בניגוד לחוק, הוא שיקר לסוכנים, בין היתר, כי הוא עבד בחברה שקנתה ומכרה ציוד וחומרים רפואיים, וכי מעולם לא לקח בעלות פיזית על החומרים. הוא הוסיף וטען כי הוא לא החזיק כמויות גדולות של אביזרים, וכי מעולם לא מכר אותם ישירות ליחידים. אך ה-FBI עצר אותו במקום.

סוכני האף בי אי חרדי נעצר קורונה ציוד רפואי מכשור רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד