י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נגיף הקורונה

בתי התמחוי של כולל חב"ד נסגרו, האוכל מגיע לקשישים עד לבית

לאחר סגירת בתי התמחוי ובשל הדאגה הגדולה לרווחתם של הקשישים, שהמנה החמה היומית משמשת להם כארוחה מרכזית בסדר יומם, הוחלט בכולל חב"ד לשנע את הארוחות היישר לבתיהם של הקשישים, חלקם בודדים המתגוררים לבדם

בתי התמחוי של כולל חב"ד נסגרו, האוכל מגיע לקשישים עד לבית
בית תמחוי של כולל חב"ד צילום: יח"צ

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ובשל הנחיות משרד הבריאות, בתי התמחוי של כולל חב"ד בירושלים ובכל רחבי הארץ נסגרו עד להודעה החדשה.

לאורך כל ימות השנה, לרבות בשבתות, פוקדים את בתי התמחוי אלפי קשישים, גלמודים וניצולי שואה – שכבת הגיל הרגישה ביותר לנגיף המסוכן, וזוכים לארוחה חמה ומזינה. זמן הארוחה מהווה עבורם גם זמן איכות, כשהם משוחחים האחד עם השני וכך מפיגים את הבדידות.

לאחר סגירת בתי התמחוי ובשל הדאגה הגדולה לרווחתם של הקשישים, שהמנה החמה היומית משמשת להם כארוחה מרכזית בסדר יומם, הוחלט בכולל חב"ד לשנע את הארוחות היישר לבתיהם של הקשישים, חלקם יהודים בודדים המתגוררים לבדם.

באמצעות מערך מתנדבים, צעיר ונמרץ, מידי יום מקבלים הקשישים מנה חמה יומית בפתח ביתם, על פי כל הנהלים של משרד הבריאות, בכדי שלא לסכן חלילה את הקשישים.

במטבח המרכזי של בתי התמחוי, עושים מאמץ מוגבר בימים אלו, למרות המחסור במוצרים שונים, לספק את הארוחה המזינה ביותר לקשישים.

תמחוי אנשים נזקקים כולל חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד