י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממונסי ועד ברוקלין

הנגיף ממשיך לגבות: עוד שישה נפטרים בארה"ב

עלה המוות בחלוננו: היהדות החרדית בארה"ב לא יודעת את נפשה: עשרות נפטרים מנגיף הקורונה המתפשט בניו יורק וניו גרז'י ורבים משוועים לעזרה ואין מענה • הלילה עוד שישה נפטרים מהנגיף הקשה • יהי זכרם ברוך 

הנגיף ממשיך לגבות: עוד שישה נפטרים בארה"ב
ששת הנפטרים ז"ל צילום: באדיבות המצלם

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות בארה"ב החרדית: הלילה עוד שישה נפטרים ל"ע מנגיף הקורונה שמשתולל ברחובות ואין בית אשר אין שם חולה, כוחות ההצלה כבר לא מפנים לבתי חולים שכן אין כבר לאן. 

הרה"ח ר' יחיאל ליבוביץ ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ ממונסי, נפטר הלילה בגיל 79 מנגיף הקורונה. הנפטר היה מאנשי סודו של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל, היה תומך נלהב בכל מה שקשור לשם ויז'ניץ בעולם. הותיר אחריו בניו: ר' אהרן, ר' יצחק, ר' חיים מאיר, הנגיד ר' בן ציון ליבוביץ, ממנהלי ארגון הצלה של בורו פארק, ר' משה, ר' אשר אנשיל, בן נוסף ר' יוסף אביגדור, נפטר בחיי אביו. חתניו: הדיין הגאון רבי שמואל ניימאן, והנגיד ר' אברהם בנימין פייג. 

הרה"ח ר' יעקב שמואל פריילאך ז"ל בן 66 מויליאמסבורג, היה המנהל של ישיבת קראלי, ואחיו של הפעיל הקהילתי הידוע שמכהן כצ'פלין של המשטרה הרב בעריש פריילאך מבורו פארק.

הרה"ח ר' מנדל וידר ז"ל מזקני חסידי צאנז בארה"ב נפטר מקורונה בגיל80, לפני חודשיים עוד הגיע לקבל את האדמו"ר מצאנז שהגיע לביקור בארה"ב בחודש שבט.

הרה"ח ר' משה גרונוולד ז"ל משכונת פלטבוש, ניצול אושוויץ שעבר את מאורעות השואה, צאצא של בעל ה"ערוגות הבושם" מחוסט זיע"א. 

 

הרה"ח ר' שמואל לנדא ז"ל מחסידי באבוב - 45. נפטר בגיל 90. 

הרה"ח ר' גדליה קארף ז"ל  נפטר בגיל 74 משכונת קראון-הייטס בברוקלין מראשי ארגון 'עזרת אחים' ומראשי העוסקים בהצלת יהודים מעמק הבכא. היה מעביר משלוחים רבים של מזון כשר אל מעבר למסך הברזל, תוך סיכון ממשי.  הרב קארף היה גם הבעלים של מאפיית המצות הידועה שבה אפה הרבי מחב"ד את המצות לאורך השנים.

 

קורונה בורו פארק ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד