י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסתתר תחת הטלית

בית שמש: קנסות של 100,000 ש"ח בבתי הכנסת

בפשיטת המשטרה בבית שמש חולקו היום עשרות קנסות שמגיעים יחד לכדי יותר מ-100,000 ש"ח • השוטרים פרצו לבית הכנסת ואיתרו אדם מסתתר תחת טלית

בית שמש: קנסות של 100,000 ש"ח בבתי הכנסת
אכיפה בשטיבלך בבית שמש צילום: דוברות המשטרה

החל משעות הבוקר (שלישי) יצאו עשרות שוטרים על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם בבית שמש, ורשמו קנסות למפרי הצו. במהלך הפעילות נעצר חשוד שירק על שוטרת.

כוחות המשטרה החלו עם כניסתן לתוקף של הנחיות צו בריאות העם, לאכוף אותן בשכונת העיר בית שמש ראשית בהסברה מול בתי העסק והאוכלוסיה, על מנת להביא ליישום הנחיות משרד הבריאות ע"י הציבור.

מרבית בתי העסק והציבור בשכונות החרדיות נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן וקיצוני מתושבי האיזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור, תוך שעשרות מהם מתפללים ומתרכזים יחד במקומות סגורים.

לאור זאת, משעות הבוקר המוקדמות מקיימת המשטרה אכיפה מוגברת באזור, במהלכה הוציאו ופיזרו השוטרים עשרות שהתגודדו יחד בבתי כנסת ושטיבלך.

באחד מבני הכנסת, השוטרים הבחינו במודעה עליה נכתב כי "אין להכנס לביהמ"ד כלל וכלל", אך חשדו כי אנשים נמצאים בפנים. לאחר שפרצו את דלת בית הכנסת, איתרו אדם מסתתר מחת לטלית בה התעטף.

עד כה נרשמו מעל 20 דו"חות על סך 5,000 ש"ח המסתכמים ב-100,000 ש"ח על סירוב פיזור התקהלות אסורה, בנוסף ניתנו גם 10 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו של יציאה מעל 100 מטר ממקום המגורים - שלא לצורך חיוני. חשוד נעצר לחקירה לאחר שירק על שוטרת.

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד