י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כשאסור לצאת מהבית, הבשר יבוא אליכם

ימי הקורונה: בספר דברי הימים עוד יזכרו הימים, בהם עולם שלם עצר מריצה מתמדת וישב בדד • איך הצליח עם שלם, לחגוג את חג הפסח בהידור רב בלי לצאת מביתו

כשאסור לצאת מהבית, הבשר יבוא אליכם
בשר לפסח צילום: pixsabay

ימי הקורונה: בספר דברי הימים עוד יזכרו הימים, בהם עולם שלם עצר מריצה מתמדת וישב בדד. איך הצליח עם שלם, לחגוג את חג הפסח בהידור רב בלי לצאת מביתו..

הממשלה צמצמה את אפשרויות היציאה מהבית, סכנת ההדבקות חמורה, וההנחיה – פשוט לא לצאת מן הבית..

מותג הבשרים 'מטעם חפץ חיים', עם מוניטין ונסיון של 100 שנה ממשיך לתת את מה שהוא הכי טוב בו – מוצרי בשר, הודו ועוף משובחים בכשרות מהודרת לחג הפסח בשירות אישי עד פתח הבית.

איך זה עובד? אתר הבית של 'מטעם חפץ חיים' חנך מערכת הזמנות ייחודית, בה ניתן להזמין מהמוצרים שבמלאי (הזדרזו להזמין, כי הביקוש גבוה)

המוצרים של 'מטעם חפץ חיים' מאפשרים לנו להכין בעצמנו מטעמים משובחים ומגוונים ללא מאמץ. בייחוד בימים אלו, שכל המשפחה בבית, אין לאן לצאת, אלא ליהנות מזמן משפחתי

מגוון מוצרי 'מטעם חפץ חיים' פותחים בפנייך עולם קולינרי עשיר, מגוון ענק של למעלה מ90 מוצרי עוף, הודו ובשר מתובלים מוכנים להכנת ארוחה מושלמת בטעמים שכל המשפחה אוהבת.

"בשר מכינים באהבה" וב'מטעם חפץ חיים' כבר 100 שנה מכינים מעדני בשר המשתבחים מדור לדור עם סודות המקצוע המשפחתיים כמיטב המסורת עם תיבול ייחודי שמגיע משורש הנתח, חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים לבישול והגשה, כך שכל אחת יכולה לבשל נתחים חדשים ויחודיים ולהיות בטוחה שהתוצאה תצא מושלמת וכולם יבקשו מנה נוספת..

באתר החדש של 'מטעם' ניתן להזמין את מגוון המוצרים עם משלוח עד הבית, כך שגם הפסח הזה תהנו מסעודות משובחות, בהכנה קלה במיוחד.

 להזמנות ומשלוחים: | 02-6232839 | 02-6543242

אוכל לפסח בשר חפץ חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד