י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כתב 'בחדרי' יצא לשטח

סגר נושם בבני ברק: מי שאינו תושב לא מורשה להכנס • צפו

זה היום השלישי, פועלים ברחבי העיר בני ברק עשרות שוטרים שאוכפים את צו בריאות העם. כתב 'בחדרי חרדים' אלי שלזינגר יצא לשטח אל המחסומים שנפרסו בכניסות לעיר הצפופה וחזר עם תיעוד הממחיש את המצב החדש שבני ברק לא ראתה כמותו אולי מאז הקמתה

סגר נושם בבני ברק: מי שאינו תושב לא מורשה להכנס • צפו
מחסומי משטרה בבני ברק צילום: אלי שלזינגר

המשטרה הגבירה היום עוד יותר את האכיפה בבני ברק, העיר עם הכי הרבה חולי קורונה. בכניסות לעיר נפרשו מחסומי משטרה, כאשר כל רכב מעוכב על ידי השוטרים ונשאל לאן הוא נוסע.

במשך שעתיים סייר כתב 'בחדרי חרדים' ברחבי העיר, ורחובותיה יחסית כמעט ריקים מאדם יחסית לשגרה ובטח לשגרת ערב פסח ותקופת בין הזמנים.

נהגים שהגיעו למחסומים - שאינם תושבי בני ברק ושלא הגיעו לצרכים חיוניים, לא הורשו להיכנס פנימה והשוטרים הורו להם לסוב על עקבותיהם.

במשטרת ישראל אומרים כי מרבית תושבי העיר מקפידים על הכללים וההנחיות של משרד הבריאות, כך שהקנסות שהוטלו עד כה על תושבי העיר, נמוכים באופן יחסי מריכוזים אחרים ברחבי הארץ, וגם מריכוזים חרדים אחרים.

פרופ' גבי ברבש אמר הערב באולפן ערוץ 12 כי עד כה ביצעו בבני ברק 1,500 בדיקות, מתוכם 571 התגלו כחולים. לדבריו, עד סוף שבוע הבא "לפי הפילוח שלי נהיה עם 1,500 חולים בבני ברק מתוכם 80 מונשמים. לצערי איחרנו את הרכבת בבני ברק. זה מתפתח שם בקצב גדול".

נכון לשעה 17:00, ניתנו 4,323 דו"חות ברחבי הארץ, מרביתם - 3,134, על יציאה למרחב ציבורי שלא למטרה חיונית. 553 דו"חות ניתנו על שהייה במקום אסור, 249 דו"חות על הפעלת בתי עסק בניגוד לתקנות.

240 דו"חות ניתנו על סירוב להוראה על התפזרות מהתקהלות/התכנסות, 110 דו"חות על הפרת חובת בידוד, 26 דו"חות על תפילה בניגוד להנחיות, 8 דו"ח על הפרת חובת דיווח למשרד הבריאות ו-3 דו"חות על הפעלות תחבורה ציבורית בניגוד לנהלים.

 

קורונה צו בריאות העם אכיפת המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד