י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
1,500 תושבים נבדקו

ראש העיר תוקף: "אי אפשר לבנות כלא בני ברק"; השרים מרגיעים

"אי אפשר לבנות כלא חדש. כלא בני ברק. המציאות לא תאפשר", כך מזהיר הערב ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין מהבידוד בו הוא שוהה | לצד זאת, שני שרים בכירים בממשלה מבהירים בכלי התקשורת כי לא יהיה סגר על העיר החרדית הגדולה בעולם | עד כה נבדקו בב"ב 1,500 תושבים

ראש העיר תוקף: "אי אפשר לבנות כלא בני ברק"; השרים מרגיעים
שוטרים וחיילים ברחובות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין מתייחס מהבידוד לאפשרות של סגר על העיר, שמדוברת בימים האחרונים בכלי התקשורת ותוקף את ההצעה: "אי אפשר לבנות כלא חדש. כלא בני ברק. המציאות לא תאפשר. התושבים לא יעמדו בזה וההמלצה הזו רק תיצור אפקט הפוך. אסור להפוך את בני ברק לגטו, הסגר לא ירפא את המחלה", אומר ראש העיר בסרטון שפרסם מהבידוד בו הוא שוהה עקב אבחנתה של רעייתו כחולה בקורונה.

מוקדם יותר היום, מינה ראש העיר את אלוף במילואים רוני נומה לעמוד בראש מטה המאבק בקורונה בבני ברק, ובמקביל נפתח מתחם ה"דרייב אין לבדיקות המוניות".

פרופ' גבי ברבש, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות וביה"ח איכילוב, אומר הערב באולפן 'ערוץ 12' כי "עד עכשיו ביצעו בבני ברק 1500 בדיקות, מתוכם 571 התגלו כחולים. עד סוף שבוע הבא לפי הפילוח שלי נהיה עם 1500 חולים בבני ברק מתוכם 80 מונשמים. לצערי איחרנו את הרכבת בבני ברק. זה מתפתח שם בקצב גדול".

באשר לסגר העיר בני ברק אומר השר לביטחון פנים גלעד ארדן, בראיון ל'ערוץ 12': "אין לנו אפשרות לוגיסטית להטיל סגר על בני ברק, הדבר מצריך אלפי חיילים, מערך אישורים למי מותר לצאת, חלוקת 200 אלף מנות אוכל לתושבים. סגר עלול ליצור הדבקה יותר גדולה בעיר עצמה".

גם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי נשאל בראיון ל'ערוץ 13' על הסוגיה והשיב כי "לא יהיה סגר על בני ברק. הציבור החרדי ממושמע באופן מלא. יש ציות מוחלט". באשר למספר החולים הגבוה בעיר, נאשים השר במרומז את מקבלי ההחלטות על כך ש"לא היו הגבלות בפורים ולא היו הגבלות על תפילות לפני שבועיים".

השר דרעי אמר עוד כי "אנחנו בדרך הנכונה, גם יחסית ל-8 מדינות בעולם שהחולה הראשון התחיל באותו יום של ישראל. אנחנו אחרונים במספר החולים והנפטרים".

קורונה אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד