י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החרדים והקורונה

הח"כ החרדי במליאה: "התקשורת מבליטה אירועים חריגים"

ח"כ מקלב תוקף את הפרסום השלילי המוגזם בכל כלי התקשורת על מה שקורה בחברה החרדית; "אני רוצה להודיע: הציבור החרדי שומר את הכללים, מקפיד על הכללים, וההוראות הן חד-משמעיות, ללא פקפוק, ללא גמגום. מפריצת מגיפת הקורונה בארץ", כך אמר בכנסת

הח"כ החרדי במליאה: "התקשורת מבליטה אירועים חריגים"
חרדי בבני ברק צילום: גילי יערי, פלאש 90

"הציבור החרדי נשמע להוראות משרד הבריאות בכל הנוגע למניעת התפשטות נגיף הקורונה, התקשורת מבליטה מקרים חריגים שהיו לא פחות גם בציבור הכללי", כך ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' במליאת הכנסת. 

"אתמול ושלשום כל כלי התקשורת העצימו והראו בעיקר תמונות על מה שקורה בחברה החרדית. - אני רוצה להודיע: הציבור החרדי שומר את הכללים, מקפיד על הכללים, וההוראות הן חד-משמעיות, ללא פקפוק, ללא גמגום. מפריצת מגיפת הקורונה בארץ".

לדבריו, "יש אירועים חריגים מאוד ולצערנו את האירועים החריגים האלה מעצימים ומשקפים רק אותם, בו בזמן שהיו מהציבור הכללי בפארקים, בחופים, לא פחות. - לא קל בחברה שחיי הקהילה הם מאוד-מאוד דומיננטיים; לא קל בחברה שהפעילות הקהילתית היא צפופה מאוד, חיים בצפיפות רבה". 

לסיום אמר הח"כ: "העיר בני ברק היא העיר הכי צפופה שיש. כאשר חיים 12 נפשות ב-80-70 מטר או שבע נפשות ב-50 מטר, בוודאי שאז אחוז ההדבקה הוא הרבה יותר גדול. אנחנו רואים שחולה אחד מדביק את המשפחה, וזה שזה פי שלושה ופי ארבעה זה בגלל שיש יותר חולים מאותה משפחה". 

אורי מקלב סיקור תקשורתי שנאת חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד