י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צְדָקָה תַּצִּיל מִמָּוֶת

האסונות הנוראיים: מגביות לעשרות אלמנות ויתומים

עשרות הנפטרים בקהילות החרדיות בניו יורק ובניו ג'רזי הותירו אחריהם משפחות רצוצות ושבורות ללא משענת כלכלית | ארגון ללא מטרות חסד נרתם למען אותן משפחות שאפילו לא זוכות לניחומים עקב ההגבלות והחשש ברחוב החרדי 

האסונות הנוראיים: מגביות לעשרות אלמנות ויתומים
נרות זיכרון. אילוסטרציה צילום: pixabay

מגפת הקורונה ממשיכה להשתולל בארה"ב, ויותר מ-3,500 בני אדם מתו, מתוכם כמאה וחמישים יהודים, וחלק גדול מאד מהם חרדים, מה שהביא את ארה"ב לעקוף את סין במניין המתים, רק אתמול (שלישי) עלה מספר המתים בארה"ב מעל 600, ובכלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי בכל שתי דקות מת חולה קורונה נוסף.

מגיפת הקורונה הפילה חללים רבים ברחבי העולם, ואם מדברים על אחוזים, הם מבהילים, מעל 500 יהודים נפטרו, והמספר כמעט בוודאות גבוה יותר, רק שעדיין לא ברור בדיוק כמה.

בארצות הברית ארגון דה חסד פונד עושה מגביות לאלמנות ויתומים ללא שום כוונת רווח, ולאחר שמספר משפחות איבדו את אביהם, ונשארו יתומים ואלמנות ללא בעל מפרנס, נרתמו אנשי הארגון והחלו לבקש מעם ישראל ברחבי ארצות הברית לתרום להם, ותוך יומיים נאספו מעל 2.5 מיליון דולר, עם ישראל מחפש זכויות בימים קשים אלה, עם ישראל מנסה לעורר רחמי שמים, ואולי בזכות התרומות ליתומים ולאלמנות תפסק המגיפה הנוראה.

נכון להיום יש בארצות הברית יותר מ-175 אלף נדבקים, ומוקד ההתפרצות החמור ביותר הוא ניו יורק, המושל אנדרו קואומו הודיע כי יש במדינה כ-75,800 נדבקים, מה שהביא לעלייה של יותר מ-9,000 ביממה אחת.

אחד הנדבקים החדשים ומפורסם מאד בניו יורק, הוא אחיו הצעיר של המושל, כריס קואומו. מי שמנחה את החדשות ברשת CNN. ברשת הודיעו כי קואומו, ימשיך להגיש מביתו את תוכניתו.

גיוס כספים ילדים יתומים אלמנות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד