ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תוצרת סין

המיליארדר היהודי תרם כשני מיליון מסכות לצוותים הרפואיים

כשני מיליון מסכות הגנה נתרמו על ידי המיליארדר היהודי שלדון אדלסון למען הצוותים הרפואיים במדינות ניו יורק ונבאדה בכדי לסייע להם להתמודד עם המגיפה הנוראה המשתוללת | יותר מ-3500 מתו עד כה, עשרות מהם מבני הקהילות החרדיות 

המיליארדר היהודי תרם כשני מיליון מסכות לצוותים הרפואיים
רויטרס

המיליארדר היהודי שלדון אדלסון מבעלי עיתון 'ישראל היום', תרם כשני מיליון מסכות פנים לבתי חולים ולאנשי עזרה ראשונה, חובשים, בניו יורק ובנוואדה.

אתר 'גואיש אינסיידר' דיווח על התרומה ממקור ששמו לא פורסם שעובד צמוד עם אדלסון. המסכות יוצרו בסין ושולמו על ידי אדלסון.

כ-250,000 מהמסכות ילכו לתוכנית של ממשל טראמפ לסייע לעובדי בריאות.

שלדון אדלסון מבעלי עיתון ישראל היום, ובבעלותו בתי קזינו מהגדולים בעולם, תומך נלהב של הנשיא דונלד טראמפ ותורם מיליונים למפלגה ולמועמדים הרפובליקנים. אשתו, מרים, היא רופאה.

מגפת הקורונה ממשיכה להשתולל בארה"ב, ויותר מ-3,500 בני אדם מתו, מה שהביא את ארה"ב לעקוף את סין במניין המתים, אתמול עלה מספר המתים בארה"ב מעל 600, ובכלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי בכל שתי דקות מת חולה קורונה נוסף.

נכון להיום יש בארצות הברית יותר מ-175 אלף נדבקים, ומוקד ההתפרצות החמור ביותר הוא ניו יורק, המושל אנדרו קואומו הודיע כי יש במדינה כ 75,800 נדבקים, מה שהביא לעלייה של יותר מ-9,000 ביממה אחת.

אחד הנדבקים החדשים ומפורסם מאד בניו יורק, הוא אחיו הצעיר של המושל, כריס קואומו. מי שמנחה את החדשות ברשת CNN. ברשת הודיעו כי קואומו, ימשיך להגיש מביתו את תוכניתו

קורונה מסכות שלדון אדלסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד