י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יוזמה מבורכת

המשרד מחלק ערכות לימוד והעשרה לילדים חרדים

במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב, משיקים ערכות העשרה ולימוד בבית עבור בני נוער ששוהים בבית בגלל נגיף הקורונה

המשרד מחלק ערכות לימוד והעשרה לילדים חרדים
אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר פלאש90, PIXABAY

כחלק מההתמודדות עם נגיף קורונה, משרד הבריאות הנחה את האזרחים שלא לצאת מהבתים שלא לצורך חיוני. ההנחיה יצרה מצב בעייתי ברבים מהבתים החרדים שלא מחזיקים מחשב או אינטרנט, ותעסוקה לילדים שלא יכולים לצאת מהבית - אין.

בשל כך, במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב, משיקים ערכות העשרה ולימוד בבית. החל מהיום אלפי ילדים בנגב מהמגזר החרדי יקבלו היישר לבתיהם ערכות לימוד ומשחק איכותיות המכילות שלוש פעילויות משמעותיות, שאותן ניתן להפעיל מכל בית. תכני הערכה יספקו לכל בני הבית, הורים וילדים כאחד, חלופה נאותה, מחכימה ומשעשעת לשיעורים ולאירועים שבוטלו בגלל נגיף הקורונה ובכפוף להוראות משרד הבריאות.

הערכה תוכננה מראש להיות מותאמת לכל המגזר החרדי ולפיכך כל מרכיבי הערכה : הציורים, הוידאו, התכנים, סגנון ההגשה וכו' מותאמים למקובל בחברה החרדית. ערכת הלימוד והמשחק הזאת הכוללת 50 דמויות מעוררות השראה, חידות מאתגרות נושאות פרסים ומשימות ברמות קושי שונות שיאפשרו לכל בני המשפחה ליהנות ביחד מהערכה.

עצם חלוקת הערכות לבתי הילדים בימי קורונה לא נעימים אלו תעניק מידה רבה של עידוד למשפחות החרדות, כאשר יראו ויבינו שהם לא לבד ב"מערכה", וכי הרשויות לא רק מחמירות וכופות סגר אלא אדרבא חושבות על תעסוקת הפנאי המבורכת של בני המשפחה. יש בכך מסר מבורך של התחשבות וחיזוק.

משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד