ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עוד קורבן לרשימה

אבל כבד: המשפיע החשוב מחב"ד נפטר מקורונה

מקראון הייטס מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של ר' מרדכי לייב חן ז"ל, מראשי ארגון צעירי חב"ד המרכזית שנטל חלק פעיל בחיי הקהילה, ונחשב לדמות חסידית ואהובה. הוא נדבק בקורונה ולא שרד את הנגיף

אבל כבד: המשפיע החשוב מחב"ד נפטר מקורונה
ר' מרדכי לייב חן ז"ל צילום: שמואל עמית

אבל כבד בקראון הייטס עם קבלת הבשורה המצערת על פטירתו של המשפיע הרה"ח ר' מרדכי לייב חן ע"ה, שהיה מראשי ארגון צעירי חב"ד המרכזית שנטל חלק פעיל בחיי הקהילה, ונחשב לדמות חסידית ואהובה.

ר' מרדכי לייב ז"ל היה בן 81 ונפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

המנוח היה בנו של המשפיע הנודע הגאון החסיד הרב דובער חן זצ"ל, שהיה דמות חסידית אופיינית, סמל לאיש מסירות נפש אשר סבל רבות במאסר בברית המועצות בשל מסירות הנפש לקיום מצוות ולהפיץ יהדות.

הנפטר פעל רבות בקביעת מזוזה בבתי יהודים בניו יורק, וכן במבצע הנחת תפילין ליהודים מידי שבוע ללא הפסקה, גם בשנים האחרונות כשמצבו הבריאותי לא היה טוב. הוא ניצל כל עיתותיו ללימוד התורה והחסידות ובפעולות למען מוסדות חב"ד בקראון הייטס.

רבי מרדכי חן היה מהבעלים של הדפוס "אמפייר פרעסס" יחד עם ידידו ר' צבי הירש גינזנבורג ע"ה, שם זכה להדפיס במשך השנים את השיחות והמאמרים של הרבי מחב"ד, וספרי 'תורת רבותינו נשיאינו'.

הוא הותיר אחריו יבדלח"ט את אשתו, ברושה וילדיו: ר' יוסי חן - קראון הייטס; הגב' רייזל שמטוב - טולדו, אוהיו; ר' פיני חן - ארגנטינה; הגברת חנה אידלמן - וינה, אוסטריה; ר' מנדל חן - קראון הייטס; ר' פרץ חן - צ'דל, אנגליה; ר' משה חן - טולוז, צרפת; גב' שלומית חן - ש. קרוז, קליפורניה; ר' זלמן חן - בינגהמטון, ניו יורק; נכדים ונינים.

בהתאם להנחיות מערכת הבריאות בארה"ב, הלוויה תתקיים ביום רביעי, תחלוף על פני מרכז חב"ד העולמי 770 בשעה 10:30 בבוקר, תמשיך בשדרות אמפייר בשעה 10:35 בבוקר, תחלוף ליד בית הספר בלפרטס בדרך אל בית העלמין העתיק מונטיפיורי בקווינס.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד