ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אכיפת ההנחיות

ב"ב: המשטרה אטמה את בית הכנסת של הפלג • צפו

המשטרה עצרה 6 אנשים מהפלג הירושלמי שקיימו תפילה במנין במודיעין עילת בבית כנסת של הפלג הירושלמי • בבני ברק, המשטרה ריתכה ואטמה בית כנסת - גם הוא של הפלג הירושלמי, לאחר שהתקיימו בו מניינים בניגוד לחוק

ב"ב: המשטרה אטמה את בית הכנסת של הפלג • צפו
שוטרים אוכפים את הנחיות הקורונה בבית הכנסת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: משטרת ישראל עצרה היום לחקירה 6 חשודים המשתייכים לפלג הירושלמי שקיימו תפילה בבית כנסת בעיר מודיעין עלית בניגוד לתקנות ולאחר שלא נענו להוראת השוטרים להתפזר, סרבו להזדהות והתעמתו עם השוטרים

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, הבחינו השוטרים במספר מתפללים המקיימים תפילה בתוך בית כנסת בעיר מודיעין עלית.

השוטרים הורו למתפללים להתפזר, אך אלו המשיכו בתפילתם והתעלמו מקריאות השוטרים. השוטרים עצרו לחקירה 6 חשודים בהפרת התקנות לשעת חירום ואי ציות להוראות השוטרים.

בית הכנסת של הפלג במודיעין עילית. צילום: דוברות המשטרה

מאוחר יותר, בבני ברק - בפעילות אגף התברואה של עיריית ב"ב, דלתות בית הכנסת של הפלג הירושלמי ברחוב השומר, רותכו ונאטמו, לאחר שבביה"כ פעלו מנייני תפילה בניגוד לחוק. במשטרה ציינו כי הם נערכים לאיטום של כל בתי הכנסת שיפרו את ההוראות.

מהמשטרה נמסר: אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות ולקיימן במלואן. מרבית הציבור בעיר נשמע להנחיות ומשטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בכוחות מתוגברים לאכיפה נגד אלו המפרים אותן ומסכנים את בריאות הציבור.

 

הפלג הירושלמי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד