י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בלשכה מכחישים

אדלשטיין רוצה תפקיד בכיר ומאיים על נתניהו

על פי הדיווח, יולי אדלשטיין הציב אולטימטום לנתניהו בו הוא דורש להישאר בתפקיד יו"ר הכנסת או לחלופין לקבל תפקיד בכיר אחר • לשכת אדלשטיין: "לא היה ולא נברא והדיווח אינו נכון"

אדלשטיין רוצה תפקיד בכיר ומאיים על נתניהו
יולי אדלשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל המגעים המתקיימים בקדחתנות להקמת ממשלת אחדות ברוטציה בין נתניהו לגנץ, בכירים מהליכוד מפעילים לחצים כבדים על נתניהו לקבל תפקידים בכירים. ע"פ הדיווח בחדשות 13, יו"ר הכנסת הקודם ואיש הליכוד יולי אדלשטיין שוחח עם נתניהו ואמר לו כי אם לא יחזור לתפקידו, או לחילופין יקבל תפקיד בכיר אחר, הוא ייקח איתו כמה ח"כים נוספים מהליכוד.

עם זאת, ע"פ הדיווח אדלשטיין לא איים במפורש שיישב באופוזיציה, אך שלח איום ברור לפיו יערים קשיים בעתיד על ראש הממשלה. בתגובה נמסר מלשכת אדלשטיין כי "לא היה ולא נברא והדיווח אינו נכון".

ישנם מספר נקודות מחלוקות עיקריות בין צוותי המו"מ אשר עוד לא נפתרו, בין השאר על זהות יו"ר הכנסת, כמו כן על זהות שר המשפטים כאש בליכוד מתנגדים שאיש כחול לבן ניסנקורן ימונה לתפקיד.

בנוסף, ע"פ הדיווח, בכחול לבן מתכוונים למנות שר מקצועי מהמגזר ערבי. רוב פרטי ההסכם בין נתניהו לגנץ בדרך לממשלת אחדות כבר סגורים, והחתימה מתעכבת בגלל לחצים המופעלים על השניים מתוך המפלגות שלהם כאמור.

יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד