י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היזהרו על הילדים

תינוק חרדי שתה חומר ניקוי ומצבו קשה

מקרה קשה בעיר בית שמש: תינוק כבן שנה וחצי שתה מסיר שומנים במהלך עבודות ניקוי הבית לפסח. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו קשה | הוא סובל מכוויות וקוצר נשימה

תינוק חרדי שתה חומר ניקוי ומצבו קשה
פינוי באמבולנס מד"א. אילוסטרציה צילום: נפתלי אייזנברג, מד"א

פעוט כבן שנה וחצי שתה מסיר שומנים בסלון ביתו בבית שמש, פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם.

בשעות הערב (רביעי) שתה תינוק חומר ניקוי בביתו בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לתינוק והוא פונה במצב קשה, מורדם ומונשם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

פראמדיקית מד"א ליטב אש, סיפרה: "התינוק סבל מכוויות ומקוצר נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו קשה ויציב".

מרדכי נפתליס חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוט שתה נוזל ניקוי (מסיר שומנים) איתו ניקו את הבית לקראת פסח. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מציין כי בתקופה זו של ערב חג הפסח ישנה עליה דרמטית של מקרים של כוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת חומרי ניקוי רעילים. "חשוב ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים ופעוטות חומרי ניקוי וכדומה. כמו כן לאחסן חומרי ניקוי וחומרים רעילים במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה".

שמו לתפילה: יצחק בן שולמית לרפו"ש

תינוק נפצע חומרי ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד