י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מיליונים הוקצו למיגון המסגרות לנוער בסיכון ובעלי מוגבלויות

סכום של 6 מיליון ש״ח הוקצה למיגון צוותי המסגרות החוץ ביתיות של משרד העבודה והרווחה • התקציב מיועד למסגרות החוץ ביתיות לאנשים עם מוגבלויות ולנוער בסיכון

מיליונים הוקצו למיגון המסגרות לנוער בסיכון ובעלי מוגבלויות
אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בהנחיית שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס ובהתאם לאישור ועדת העיזבונות בראשות השופטת בדימוס, שולמית דותן, יוקצה סכום של 6 מיליון ש״ח למיגון צוותי המסגרות החוץ ביתיות של משרד העבודה והרווחה. זאת על מנת לצמצם למינימום האפשרי את הסיכון להידבקות בנגיף הקורונה בקרב אנשי הצוות והדיירים במסגרות חוץ ביתיות. התקציב מיועד למסגרות החוץ ביתיות לאנשים עם מוגבלויות ולנוער בסיכון. מיגון וחיטוי בתי האבות נעשים גם הם בימים אלה במסגרת מבצע מיוחד בשיתוף העמותות המפעילות.

התקציב מיועד לרכישת מוצרים כגון מסכות, כפפות, חליפות חד פעמיות ומוצרים נוספים. כמו כן, ישמש התקציב לטובת ביצוע חיטוי במבני המסגרות. התקציב יועבר באופן אוטומטי מהמשרד למסגרות בגין חודש אפריל ומערך הפיקוח של המשרד יוודא שהתקציב ישולם אך ורק לפעולות לצורכי המיגון והחיטוי.

שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס: "הצוותים במסגרות החוץ ביתיות עושים עבודת קודש מסביב לשעון בטיפול ודאגה לאוכלוסיות החלשות ביותר. מיגון שלהם הוא הדבר החשוב והדחוף ביותר ועל כן החלטנו להקצות את התקציב בהליך מהיר".

אופיר אקוניס קורונה משרד העבודה והרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד