י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בהסכם הקואליציוני המתגבש

מעון רשמי נוסף לממלא מקום ראש הממשלה

בשיחות המו"מ בין הליכוד לכחול לבן, סוכם כי ייבנה מעון נוסף למי שיכהן בתפקיד ממלא מקום ומשנה לראש הממשלה, וכבר נשמעת ביקורת על היוזמה ההזויה שתעלה למשלם עוד כמה מילוני שקלים בשנה | בליכוד מכחישים כי זו דרישה שלהם ומבהירים כי נתניהו לא ישתמש במעון כזה אם יוקם | לפיד תוקף 

מעון רשמי נוסף לממלא מקום ראש הממשלה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

עוד בטרם הגיעו לסיכומים סופיים, ב'כחול לבן' ובליכוד סיכמו כי עם הרכבת הממשלה ייבנה מעון נוסף למי שיכהן בתפקיד ממלא מקום ומשנה לראש הממשלה, לצד תנאים נוספים בעלות של מיליוני שקלים בשנה.

על פי הדיווחים הערב, במסגרת ההסכם שכולל רוטציה בתפקיד ראש הממשלה, שבני גנץ ובנימין נתניהו יתחלפו, גם בתפקיד משנה וממלא מקום ראש הממשלה, יבנה מעון רשמי עבור נושא התפקיד לצד תנאים נוספים.

מדובר במעון רשמי הדומה למעון ראש הממשלה ברח בלפור בירושלים, שיזכה לאבטחה, לשיירה, לצוות לשכה ולעוזרים, כשתחילה ישהה במעון בני גנץ ולאחר שנתיים וחצי יתחלפו או יישארו השניים במעון בעלות של מיליוני שקלים על חשבון כספי משלם המיסים הישראלי.

הדיווח הערב עלול להרוס את הוצאת התכנית לפועל, כאשר כבר בשלב זה נשמעת ביקורת חריפה, ובליכוד מיהרו להבהיר כי לא מדובר בדרישה של הליכוד וכי אם יבנה מעון כזה, נתניהו לא ישתמש בו לאחר סיום כהונתו כראש ממשלה וישוב לביתו ברחוב עזה בירושלים.

מי שמיהר לנצל את המצב, הוא חבר האופוזיציה ואולי יו"ר האופוזיציה בעתיד, יאיר לפיד שאמר: "הקמת ממשלת החירום, קווים לדמותה: אף מילה על מעונות יום, בלי סוף דיבורים על מעון ראש הממשלה וממלא מקומו".

מ'כחול לבן' נמסר: "גנץ מתכוון להמשיך להתגורר בביתו בראש העין עד לכניסתו לתפקיד ראש הממשלה בפועל".

מעון ראש הממשלה בני גנץ יאיר לפיד ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד