י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גדולי האדמו"רים ייכנסו לבידוד?

דרמה בצמרת | ליצמן חלה בקורונה: בכירי המדינה ייכנסו לבידוד

שר הבריאות של מדינת ישראל העומד בראש המאבק בנגיף הקורונה, אובחן כחולה בנגיף כך גם רעייתו. השניים שוהים בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות | מסתמן כי בכירי המדינה כולל ראש הממשלה, שרים, ראש המוסד וראש המל"ל יכנסו לבידוד, כך גם צוות לשכתו ועוזריו הקרובים

דרמה בצמרת | ליצמן חלה בקורונה: בכירי המדינה ייכנסו לבידוד
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה.

השר ליצמן ורעייתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.

מלשכתו נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות.

נציין כי ליצמן השתתף בשבועות האחרונים עשרות דיונים עם כל הבכירים במדינה ובראשם ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שרים ומנכ"לי משרדים שככל הנראה יכנסו לבידוד ביתי בהתאם להנחיות כולל ראש הממשלה בעצמו שרק אתמול יצא מבידוד שארך ארבעה ימים, לאחר שיועצתו הקרובה רבקה פאלוך, חלתה בקורונה.

השר יעקב ליצמן נועד בפעם האחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום חמישי החולף, מה שאומר שראש הממשלה יאלץ לשוב חזרה לחדר הבידוד לעוד שבוע.

כמו כן, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ליצמן נועד בשבוע שעבר עם ראש המוסד יוסי כהן ואתמול גם עם ראש המל"ל מאיר בן שבת, שכעת שניהם נאלצים להכנס לבידוד ביתי.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי לא רק פוליטיקאים צפויים להיכנס לבידוד, גם האדמו"ר מגור והאדמו"ר מבעלזא יאלצו גם הם להכנס לבידוד לאחר שהשר ליצמן הגיע להתייעצות במעונם.

בנוסף, ייכנסו ככה"נ לבידוד ביתי, גם אנשי לשכתו, יועציו ועוזריו הקרובים, בהם; מוטי בבצ'יק, חיים יוסטמן, קובי איזק ואבי דז'דק.  

עוד מהנכנסים לביבוד בעקבות ליצמן: שר האוצר משה כחלון, שר הביטחון נפתלי בנט, שר הפנים אריה דרעי שישוב לבידוד, נגיד בנק ישראל, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וממלא מקום המפכ״ל מוטי כהן.

העיתונאי אליאב בטיטו פרסם בגל"צ, כי יתכן וראש עיריית ירושלים ובכירי חברת החדשות יכנסו בקרוב לבידוד. ליצמ קיים ראיון ב-22.3 באולפן, ובין הנוכחים היו קרן מרציאנו, יואב אבן, ערד ניר, עמליה דואק, פרופסור גבי ברבש ומשה ליאון ראש עיריית ירושלים.

בשל גילו - מעל 70, שר הבריאות נמצא בקבוצת סיכון, אך מצבו הבריאותי בדרך כלל טוב.

כזכור, ליצמן הודיע לפני כשבועיים כי לא יגיע לכנסת בשל גילו ובשל הסכנה הנשקפת לו מהנגיף, אולם למרות זאת הגיע בשבוע שעבר לכנסת להצבעה על בחירת יו"ר הכנסת בני גנץ.

יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד