ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שימו לב: יותר דו"חות להולכי הרגל

מפקד המשטרה: אם יוטל סגר, ייתכן ונבודד שכונות בבני ברק

מאז שעות הבוקר חילקה המשטרה למעלה מ-60 דו"חות להולכי רגל בבני ברק שהפרו את ההנחיות • מפקד כוח המשימה המשטרתית בעיר מבהיר, כי בשלב זה לא הוטל סגר על העיר, אך במידה ויוחלט אחרת, ייתכן ששכונות עם אחוז הדבקה גבוה יופרדו משאר חלקי העיר

מפקד המשטרה: אם יוטל סגר, ייתכן ונבודד שכונות בבני ברק
סנ"צ עופר דרור, מפקד כוח המשימה בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בבני ברק ממשיך לטפס עד לשיעור של כ-15% מכלל נשאי הקורונה במדינת ישראל כולה. במשטרה מגבירים עוד ועוד את הפעילות בעיר בתורה והחסידות, אך מבהירים כי נכון לשעה זו - אין סגר על העיר.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר סנ"צ עופר דרור, מפקד כוח המשימה המשטרתית בבני ברק, כי נכון לשעה זו אין סגר על העיר, ולכן אין מחסומים ביציאה מהעיר.

במידה ויוטל סגר על העיר, יהיה הבדל בין השכונות? קרית הרצוג ופרדס כץ יופרדו משאר חלקי העיר? שאלנו. לדברי המפקד, ייתכן בהחלט.

"במידה ונראה שיש אחוז הדבקה גבוה בשכונה מסויימת, באם יוטל סגר - ייתכן בהחלט שנפריד את שכונה מסויימת משאר חלקי העיר". עם זאת הוא מדגיש כי בשלב זה טרם התקבלה החלטה להטיל סגר על העיר.

שאלנו, למה ישנם חמישה מחסומי משטרה בכניסות לעיר, אולם ביציאה אין מחסומים. סנ"צ עופר דרור הסביר כי בשלב זה, כל עוד לא הוחלט אחרת, בני ברק אינה שונה מכל עיר אחרת בארץ, ולכן אין מחסומים ביציאה. עם זאת הבהיר, כי כל אדם שיוצא למרחק העולה על 100 מטר ממקום מגוריו, שלא לצורך חיוני, מסכן את עצמו ועלול לקבל דו"ח.

מה באשר יציאה למרחק העולה על 100 מטר ממקום המגורים, כדי לרכוש מזון ומוצרים חיוניים? סנ"צ עופר דרור אומר ל'בחדרי חרדים' כי גם במקרים אלו, יש לעשות את הקניות בחניות ומרכזי קניות הסמוכים לבית. "גם אם רחוק זה זול, הדבר עלול לעלות בחיי אדם".

"כמו בכל רחבי הארץ, גם כאן בבני ברק אנו ממשיכים באכיפה על פי הנחיות משרד הבריאות. אנחנו פועלים בהמשך הטמעה לתושבים והמשך פעילות כנגד מפירי ההנחיות" אומר מפקד כוח המשימה המשטרתית בבני ברק בתדרוך לעיתונאים. "בימים הראשונים היינו ועדיין גמישים, כרגע אנחנו פועלים ביותר נחישות. כל מי שנמצא בחוץ אם הוא לא צריך להיות בחוץ, הוא מקבל דו"חות. לראייה, נתנו עשרות דו"חות פה בעיר בני ברק".

"ראוי לציין כי התושבים אכן מרביתם נענים להנחיות, מבצעים את מה שצריך על פי ההנחיות. אנו פועלים כל העת לבצע את הפעילות נגד מפירי החוק". עוד הוא מוסיף כי הפעילות מתבצעת באמצעות סיורים בבתי הכנסת, מקוואות, ישיבות, כל מקום בו היה ניתן והיה אפשר בעבר לקיים התקהלויות - וכרגע זה אסור".

סנ"צ עופר דרור, מפקד כוח המשימה המשטרתית בבני ברק, מבקש להדגיש כי "בסך הכל יש התנהגות ראויה לשבח של התושבים, אנחנו כמעט ולא מזהים היום את התופעות האלה, וכאלה שמפירים אותם - אנו פועלים נגדם בנחישות וביתר שאת". עוד ביקש לציין כי ישנם מתנדבים רבים בעיר, שמביאים מזון לבתי נזקקים, "זה ראוי לשבח כל הערבות ההדדית שמתקיימת פה בעיר בני ברק".

סנ"צ עופר דרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד