ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הבלוק מתפורר

ב'ימינה' מאיימים על נתניהו: נקדם מהאופוזיציה חקיקה נגד השחיתות

במפלגת 'ימינה' שעשויה לצאת מצולקת ממשלת האחדות המסתמנת, יוצאים במתקפה חריפה כנגד ראש הממשלה שלדבריהם וויתר על התיקים והנושאים החשובים ביותר לימין וגם משאיר אותם עם ללא תיקים משמעותיים. הם מאיימים לחוקק נגדו חוקים מהאופוזיציה ובעצם לפרוש מבלוק הימין

ב'ימינה' מאיימים על נתניהו: נקדם מהאופוזיציה חקיקה נגד השחיתות
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/מארק ישראל סאלם, לע"מ

בעקבות קרבות התיקים בגוש הימין בדגש על סיעת 'ימינה', שצפויה להישאר בתום המו"מ מול 'כחול לבן', עם תיק ביצועי אחד בלבד ותיק נוסף ברוטציה, במפלגה יוצאים למתקפה כנגד ראש הממשלה ומשגרים איום כי יקדמו חקיקה נגד השחיתות מהאופוזיציה.

בימינה מסרו: "אנחנו לא חלק ממשחק הכיסאות של נתניהו וגנץ", לטענתם, "כבר שבוע שנתניהו מנהל את המו"מ לבד, בלי לשתף את שותפיו בשנה האחרונה". כשהמתקפה מגיעה על רקע דיווחים על חלוקת תיקים וויתורים על תיק החינוך שהיה מיועד לשר נפתלי בנט.

במפלגת 'ימינה' ששיגרו הודעה רשמית, מחריפים כעת את הטון כלפי ראש הממשלה ומסרו: "אם נתניהו מכר את כל מה שחשוב לימין, אין לנו שום כוונה להיות עלה תאנה בממשלת שמאל בראשותו שמוכרת את תיק המשפטים, מחסלת את הריבונות, מבטלת את חוק קמיניץ ועוד".

בהודעה ששיגרה 'ימינה', נכלל איום נחרץ לעבר ראש הממשלה לפיו: "ימינה תקדם את ערכיה בממשלה או בכנסת. ארץ ישראל, תיקון מערכת המשפט, זהותה היהודית של המדינה, שוק חופשי, מלחמה בשחיתות, ועוד". ומקנחים כי "מי שיהיה חתום על פירוק הבלוק הוא נתניהו".

בכירים בליכוד הגיבו ותקפו: "ההודעה המבישה של ימינה מוכיחה שעבור ג׳ובים הם מוכנים לחבור לרשימה המשותפת ולשמאל הקיצוני כדי להפיל את ראש הממשלה נתניהו, בניגוד מוחלט להבטחתם לבוחריהם ובניגוד לבחירת מצביעי המחנה הלאומי".

מפלגת ימינה נפתלי בנט בלוק הימין ממשלת אחדות מינוי שרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד