ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אחרי בני ברק

המלצה להטיל סגר על אלעד; גל הירש יסייע

אחרי בני ברק עיר נוספת תיכנס ככה"נ לסגר כניסות ויציאות ממנה ואליה - מדובר בעיר אלעד | בתוך כך, פרסום ראשון: תא"ל במיל' גל הירש יסייע בהתנדבות מלאה לעיר אלעד בכל הנוגע לנגיף הקורונה

המלצה להטיל סגר על אלעד; גל הירש יסייע
גל הירש עם ר"ע אלעד צילום: באדיבות המצלם

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הצהיר בישיבת הממשלה הטלפונית הערב כי אחרי בני ברק, יהיה צורך להכריז גם על העיר אלעד כ"אזור מוגבל", ולהטיל עליה סגר. כך דווח ב'ערוץ 13'.

בתוך כך, 'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה כי תת אלוף במיל' גל הירש יסייע לעיריית אלעד בכל הנוגע להתמודדות בנגיף הקורונה, בהתנדבות מלאה.

לאחר עבודה מאומצת של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש יחד עם בכירי פיקוד העורף, וגל הירש, שהתנדב לסייע מניסיונו וקשריו, הערב (חמישי) יוצאת ההסעה הראשונה של חולים מאלעד למלון ניר עציון. ומחר (שישי) תתחיל הקמת עמדת בדיקות באלעד.

ראש העיר ישראל פרוש אמר בתגובה: "אני מודה לפיקוד העורף ולגל הירש על העבודה המאומצת ושיתוף הפעולה הפורה שהניב תוצאות מעשיות, וקורא למקבלי ההחלטות במשרד הבריאות להתחיל להיות קשובים ולסייע לאלעד ולא לדבר על סגרים בלי שיתופי פעולה".

גל הירש מסר בהודעה לתקשורת: "נקים מתחם בדיקות מחר, שלחתי רכבים לאיסוף חולים למלוניות, אני עובד עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות ומד״א, פעלתי מול מנכ"ל יינות ביתן ושופרסל להאריך את משך שעות הפעילות כדי למנוע צפיפות, סיכמתי עם ראש העיר על סגירת אחד השערים והשארת רק כניסה אחת מבוקרת. אני עובד מול מד"א על פתיחת מתחם בדיקות בדחיפות לעיר אלעד."

בתגובה לפרסום ל'בחדרי חרדים', אמר הירש: "ראש העיר של אלעד ישראל פרוש הוא טוב לעיר אלעד, יש ראש עיר יוזם שאינו מחכה לאסון אלא נערך במהירות לקראתו. כאחד שמתגורר בראש העין הסמוכה לאלעד, אני מרגיש שזו שליחות לעזור לעיר".

קורונה גל הירש ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד