י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מענק נתניהו לילדים

ההחלטה המפתיעה של ארבל: תרומה למשפחתון שנסגר

ח"כ משה ארבל מש"ס החליט לתרום את המענק המיועד לפסח, עליו הכריז ראש הממשלה, לבעלת משפחתון שנסגר כדי שתוכל לעשות את החג בכבוד | הוא קרא לאלה המבוססים להעביר את המענק לאלה שנזקקים באמת

ההחלטה המפתיעה של ארבל: תרומה למשפחתון שנסגר
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

יממה לאחר שהודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יעביר מענק מיוחד של 500 ש"ח לכל ילד מתחת לגיל 18 לכבוד חג הפסח, שמגיע בצל המאבק הבריאותי והכלכלי שנגרם מהתפשטות נגיף הקורונה - חה"כ משה ארבל הודיע שיתרום את המענק.

ח"כ ארבל מש"ס צפוי להעניק את המענק בסך 2,000 שקל, שיינתנו לארבעת ילדיו, לבעלת משפחתון שנאלצה לסגור את הפעילות לאחר חג הפורים ונותרה בערב החג ללא השכר ששילמו ההורים שיהיה לפרנסתה.

חבר הכנסת ארבל אומר ל'בחדרי חרדים': "השנה אשתי ואני החלטנו להעביר את תוספת מענק הקורנה לכל ילד (בסה"כ 2000 ש"ח) למי שבאמת היה צריך לקבל אותו: בעלת משפחתון שנסגר בעקבות משבר הקורונה״. ל'בחדרי חרדים' נודע כי התרומה ניתנה ללא שום היכרות מוקדמת ובעקבות פנייתה של מנהלת המשפחתון ללשכת חה"כ ארבל לתיאור מצבן של בעלות המשפחתונים הפרטיים הנמצאות כעת בתקופה קשה מאוד וכאשר כל השנה הן מטפלות בילדים רכים במסירות ואחריות.

בשבוע שעבר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי בפעילותו של חבר הכנסת ארבל, לצד סגן שר האוצר וחברי כנסת נוספים, צורפו המשפחתונים לרשימת הזכאים למענק העצמאים. זכאות זו לא מכסה את גובה הכנסתן במלואה. למרות הקשיים הביורוקרטיים בהם הם נתקלו.

חבר הכנסת ארבל קרא לחבריו ולכלל עובדי המגזר הציבורי שמקום עבודתם לא נפגע ואמר כי "נכון יהיה להעביר את התוספת הזו בסך 500 ש"ח לילד, למי שאתם יודעים שחווה תקופה קשה. זו תוספת אשר לא תוכננה מראש ולכן צודק יותר ונכון יותר שנעזור יותר למי שצריך עזרה דווקא בתקופה זו".

משה ארבל משפחתון מענק לחג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד