כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בני ברק תחת סגר

שבת בצל הקורונה: פחות שוטרים ברחובות'

שבת בצל הסגר: בבני ברק נערכים לקראת שבת אחרת. הרחובות שוממים והעיר תחת סגר. במשטרה מבהירים כי כדי לכבד את הציבור החרדי, במהלך השבת לא יהיו בתוך העיר כוחות משטרה נראים לעין, אך הם מבהירים כי כל הפרה של הכללים תוביל לכניסת כוחות גדולים לעיר 

שבת בצל הקורונה: פחות שוטרים ברחובות'
קורונה בבני ברק צילום: Tomer Neuberg/Flash90

במשטרה מבהירים כי בשבת לא יהיו חיילים עם נשקים ארוכים, בכדי לא להטיל מורא על התושבים בבני ברק.

בשלב זה ישנם מחסומים בתוך העיר בני ברק, בכניסות וביציאות מהרחובות שמתנגשים עם ציר רחוב ז'בוטינסקי שחוצה את העיר. בעקבות כך, במשטרה שוקלים לחסום את רחוב ז'בוטנסקי משני צידיו של בני ברק, רחוב בן גוריון מצידו האחד וגהה מצידו השני.

כדי לכבד את התושבים, בעיקר נוכח כך שלמעלה מ-200 אלף המתגוררים בעיר - נשמעים להנחיות, המשטרה תפעל בשבת בעיר עם פחות שוטרים נראים לעין, במקביל לפעילות תצפיות ורחפנים. עם זאת, במידה ותהיה הפרה כלשהי של ההנחיות, במשטרה מבהירים כי כוחות גדולים של משטרה יפעלו בדיוק כמו בימי חול. "אם אזהה הפרות בוטות נטפל במלוא החומרה" אמר שלומי שגיא, "עדיין יהיו מאות שוטרים, אך מעט פחות".

בעקבות פניית חבר כנסת למשטרה, בדרישה לאסור על על עיתונאים להכנס לבני ברק בשבת, במשטרה מבהירים כי עניין זה אינו בסמכותם - אך הם ביקשו מהעיתונאים לכבד את האזרחים ולא להכנס בשבת לעיר בני ברק.

במשטרה נערכים כבר עתה, להטיל סגר דומה על העיר אלעד - בכפוף להחלטת ממשלה. אולם בשלב זה טרם התקבלה החלטה, שייתכן גם ותתקבל לפני כניסת השבת.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד