י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אופורטוניסט ונוכל"

בדרך לממשלה? עמיר פרץ הודיע על פירוק איחוד העבודה-מרצ

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ הגיש הערב בקשה לפירוק השותפות עם מרץ, ככל הנראה בדרכו יחד עם שמולי לממשלה

בדרך לממשלה? עמיר פרץ הודיע על פירוק איחוד העבודה-מרצ
עמיר פרץ ואיציק שמולי צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ עמיר פרץ, הודיע הערב (מוצ"ש) ליו״ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ על סיום איחוד מפלגת העבודה ומרצ. מפלגת העבודה העבירה הערב בקשה לוועדה המסדרת לצורך פירוק הסיעה המשותפת בכנסת ה-23.

על פי הדיווח, חברי הכנסת של העבודה, עמיר פרץ ואיציק שמולי צפויים להצטרף לממשלה ולקבל תיקים בנושאי כלכלה.

מי שמיהרה לתקוף את פרץ היא ח״כ תמר זנדברג שאמרה: ״עמיר פרץ סיים קריירה פוליטית מכובדת כאופורטוניסט ונוכל ויירשם ככזה בספרי ההיסטוריה. פרץ רימה את הבוחרים, רימה את מרצ ורכב על גבי השמאל הישראלי לעבר ג׳וב עלוב בממשלה בזויה. מרצ תמשיך להיאבק בשחיתות, הגזענות והסיפוח כמו שתמיד נלחמה ותמשיך לשרת את בוחריה כפי שתמיד עשתה. אני קוראת למרב מיכאלי להצטרף אלינו ולהוביל יחד איתנו את השמאל האידאולוגי בכנסת״.

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, אמר הערב בתגובה לפירוק, כי ״עמיר פרץ קובר את מפלגת העבודה קבורת חמור. פרץ ושמולי מועלים באמונם של מאות אלפי בוחרים ומזדחלים כאחרוני העסקנים לזרועות הנאשם מבלפור עבור ג׳וב בממשלת ימין.

ההתחייבות שלא לשבת תחת הנאשם נתניהו היתה גם הבסיס לחיבור עם מרצ. פרץ הפר את ההתחייבות הזו, תוך יריקה בפרצופם של כל אלה שנתנו בו אמון. אני קורא לחברינו בתנועת העבודה - בואו אתנו כדי ליצור אלטרנטיבה חדה וברורה מול שלטון הימין. מרצ תגיש מחר בקשה להתפצל מהעבודה ותוביל שמאל גאה, אידיאולוגי ונאמן לבוחריו"

ממשלת אחדות עמיר פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד