י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יהודים רוצים להגיע לכאן

בליל שישי: הרבי מויז'ניץ הגיע לבדו לציון הרשב"י

הרבי מויז'ניץ ששוהה בחצור הגיע עם הנגיד ר' יענקי אדלר לציון הרשב"י במירון וביקש רחמים על עם ישראל הנמצא במצב קשה נורא בגלל מגיפת הקורונה "הייליגע רשב"י יכול לפטור את העולם מהדין, יהודים רוצים להגיע לכאן, לשפוך לבבם, הייליגע רשב"י" זעק הרבי

בליל שישי: הרבי מויז'ניץ הגיע לבדו לציון הרשב"י
הרבי מויז'ניץ בתפילה בציון צילום: ארכיון, צביקה לבל

האדמו"ר מויז'ניץ השוהה בחצור למנוחה בשבועות האחרונים הגיע בליל שישי לציון הרשב"י במירון לרגל יום ההילולא של סבו בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל. 

האדמו"ר הגיע לאחר חצות לילה כאשר בחיקו סידור 'ישועות ישראל' רבנו פוסע אל עבר הציון הקדוש, המאבטח שפתח את הדלת סיפר שבמשך היום אף אחד לא ביקר בהיכל הציון כי היה סגור, הרבי נאנח מתוך כאב עז.

הרבי מויז'ניץ נכנס לציון ופרץ בבכי "הייליגע רשב"י יכול לפטור את העולם מהדין, יהודים רוצים להגיע לכאן, לשפוך לבבם, הייליגע רשב"י".

במשך חצי שעה התפלל הרבי כמה וכמה תפילות מתוך הסידור הקדוש. לאחר מכן קם והשתטח על הציון הקדוש. הרבי שמר על כל כללי הבריאות במשך כל התפילה והשהות בציון הקדוש. מתוך אחריות, בבחינת יראו וכן יעשו.

בגמר התפילה הגיש הנגיד ר' יעקב אדלר קוויטלא'ך מהמצפים לישועות, וקוויטלא'ך מהחולים שביקשו במהלך השבועיים האחרונים להיזכר בדבר ישועה ורחמים, הרבי נאנח כל העת באנחות השוברות לב האדם.

לאחר התפילה אמר האדמו"ר "איני זוכר שממה כזאת בציון הקדוש, מתי שבאתי לכאן היו תמיד אנשים, אפילו שבאתי עם הסבא שלי בעת מלחמת ששת הימים היו כאן כמה אנשים. רבי שמעון חייב לפטור את העולם מהדין, מלחמה משתוללת בחוצות, המצב לא יכול להימשך ככה, אסור לחיות עם פחד, צריכים לעבוד את ה' בלבב שלם מתוך שמחה וטוב לבב ולא מתוך פחד ומורא, קיים כעת מצב שלא היה עד היום". 

כעבור שעה יצא הרבי מהציון הקדוש ובחצר התבטא שסבו בעל ההילולא זיע"א כששהה כאן בעת מלחמת ששת הימים כשיצא מהתפילה התבטא מיר האבען ב"ה געפוילט!!! אף כעת נאמר זאת הפטיר הרבי וחזר לחצור. 

האדמו''ר מויז'ניץ האמרי חיים מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד