י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למרות הנגיף והקשיים

בצמוד להוראות הבריאות: בחסידות חילקו קמחא דפסחא

בהוראות ברורות: בחסידות ביאלה ב"ב הקימו מערך ענק של חלוקת קמחא דפסחא ברחובה של עיר על פי הוראות משרד הבריאות ובפריסת שעות נרחבות. צפו בגלריה

בצמוד להוראות הבריאות: בחסידות חילקו קמחא דפסחא
חלוקת קמחא דפסחא בביאלא ב"ב צילום: דוד קשת

למרות נגיף הקורונה המתפשט בארץ ובעולם, והעננה שמרחפת סביב התארגנות עם אוכל ומזון בסיסי לחג, ולמרות כל הקשיים השנה בגיוס הכספים הנדרשים למען החלוקה מהתומכים הקבועים ברחבי העולם, בחצר חסידות ביאלא בני ברק חילקו סל גדול לחג הפסח. 

במתכונת מיוחדת של קיום הוראות משרד הבריאות ובפריסת שעות נרחבות, בתיאום מלא עם הרשויות, התקיימה כרגיל החלוקה הגדולה של קמחא דפסחא של 'חסדי דוד' ביאלא ב"ב  מיסודו ובנשיאות של האדמו"ר שליט"א המחלק מידי שנה למאות משפחות סל גדול לחג.

סל המצרכים בחלוקה של ארגון 'חסדי דוד' נחשב כסל נכבד ביותר, הכולל את כל המצרכים היקרים שמשפחה ממוצעת צורכת בחג: כמו, בשר בקר, עופות, דגים , מיץ ענבים, יין,  פירות וירקות, וערכת מוצרים כדוגמת סוכר, מלח, תבלינים, שמן, דבר שיביא להקלה במצב הכלכלי הקשה השורר בארץ בעקבות נגיף הקורונה.

החלוקה, שמתקיימת כמידי שנה בערי הארץ מבני ברק ועד לביתר עילית, מאכילה כאמור פיות של מאות משפחות מכלל החוגים והעדות, בדגש על משפחות של אלמנות ויתומים  וכפי שידוע ייסד את ארגון 'משמח את שלי' ודאגת האדמו"ר במשך כל ימות השנה למענם.

ביאלא בני ברק קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד