י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אנחת רווחה

המנהיג האנטישמי הבריטי חובב המחבלים הודח

בשורה טובה ליהודים בממלכה: ברוב של 56% ניצח קייר סטארמר את הבחירות לראשות מפלגת הליייבור הבריטי והדיח את המנהיג הנוכחי האנטישמי 

המנהיג האנטישמי הבריטי חובב המחבלים הודח
קייר סטארמר צילום: מתוך פייסבוק

קייר סטארמר, זכה בבחירות לראשות מפלגת הלייבור הבריטית ואמר לאחר הניצחון "זהו כבוד ופריבילגיה של חיי להיבחר למנהיג מפלגת העבודה. אני אוביל את המפלגה הגדולה הזו לעידן חדש, בביטחון ובתקווה, ומתי שיגיע הזמן, נוכל לשרת את המדינה שלנו שוב בממשלה".

אתמול (שבת) נערכו בחירות לראשות מפלגת הלייבור, המנצח קייר סטארמר ניצח עם - 56% מהקולות, מה שהביא להדחתו של ג'רמי קורבין לאחר חמש שנים בהן עמד בראשות המפלגה וסיפק בעיקר אמירות אנטישמיות, חיבק תומכי טרור ונפגש עם טרוריסטים מורשעים. סגניתו של המנצח סטארמר, היא אנג'לה ריינר.

המנהיג החדש הודיע כי יתמקד בלמגר את האנטישמיות במפלגתו, ואמר "האנטישמיות היא כתם במפלגתנו וראיתי את הכאב שהיא הביאה להרבה חברי מפלגה יהודיים, בשם כל החברים אני מצטער ואני אשים סוף לאנטישמית ואעמוד על כך שחברי מפלגה שעזבו אותנו בעקבותיה יחזרו אלינו".

סטארמר הנשוי לויקטוריה שבאה משורשים יהודיים, אמר כי הוא מאוד "אוהב את סעודת השבת ואת חגיגות בר ובת מצווה, וכן ההליכה לבית הכנסת".

בראיון שנערך לפני מספר חודשים אמר כי הוא "תומך בציונות ותומך בזכותה של ישראל להתקיים במולדת העם היהודי".

גרמי קורבין מפלגת הלייבור קייר סטארמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד