י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טור נוקב

יענקי פרבר סוגר חשבון: אחרי הקורונה, נזכור ולא נשכח

אנחנו החרדים נעשה חשבון נפש אחרי שכל זה יגמר. נפיק לקחים וכמובן נדרוש תשובות מהפוליטיקאים והעסקנים החרדים שברחו בזמן אמת // יענקי פרבר בטור נוקב

יענקי פרבר סוגר חשבון: אחרי הקורונה, נזכור ולא נשכח
יענקי פרבר צילום: באדיבות המצולם

נזכור ולא נשכח את הפוליטיקאים החרדים שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה, לא נשכח את העסקנים וחברי מועצה או חברי עירייה שברחו דקה אחרי שהבינו שהם כשלו, לא נשכח את הוגי הדעות בציבור החרדי שליבו את האש נגד המגזר ממנו הם באים וממנו הם מתפרנסים, לא נשכח את התקשורת המפלגתית של המיינסטרים החרדי - שלא מפרסמת את מחדלי אותם הפוליטיקאים וחברי העירייה או המועצה.

לא נשכח את אנשי התקשורת בערוצי הטלוויזיה ובתחנות הרדיו ובשאר הרשתות החברתיות ששפכו את דמם של החרדים והפכו אותנו החרדים למפיצי מחלות בדומה ל'דה שטרימר' הגרמני. לא נשכח את ההתעלמות של אותם אנשי תקשורת מסיתים ששתקו ולא דיווחו על התנהגות פושעת של חילונים במקומות הומי אדם.

נזכור לטובה את קציני צה"ל במיל' שהגיעו עם רצון טוב ובהתנדבות לעזור לערים החרדיות, נזכור לטובה את פיקוד העורף שהיה חוד החנית בכל הנוגע לסיוע של אוכל וכו' למשפחות חרדיות שהיו זקוקות לזה, נזכור לטובה את אנשי התקשורת הדתיים והחילונים שעמדו לצד החברה החרדית וגינו את ההסתה הנוראה נגדה, נזכור לטובה את מובילי דעת קהל שהם לא נחשבים אנשי תקשורת, אבל קולם חשוב מאוד, והם עמדו לצד החרדים.

כן. החברה החרדית כחברה היתה צריכה לוודא שגם החלק האנרכיסטי שלה מקשיב להוראות של משרד הבריאות, או על ידי בקשת עזרה מהמשטרה, או על ידי בקשת עזרה מהפיקוח העירוני. כן. חלק קטן מאד בחברה החרדית הפנים את הדברים מאוחר מדי, וחלק קטן ואנרכיסטי של אולי 100 איש מתוך 210.000 תושבים גרם נזק לכלל החברה החרדית. משרד הבריאות התעורר מאוחר מדי בהסברה לחברה החרדית שלפחות חצי ממנה לא נמצאת באינטרנט ולא נמצאת באף רשת חברתית. כן. אנחנו החרדים עוד נעשה חשבון נפש אחרי שכל זה יגמר. נפיק לקחים וכמובן נדרוש תשובות מהפוליטיקאים והעסקנים החרדים שברחו בזמן אמת.

אבל הניצול של חלק מאנשי התקשורת, של חלק ממובילי דעת קהל, של חלק מהפוליטיקאים לקדם את עצמם על ידי הסתה ושפיכת דמם של החרדים ללא שום התייחסות להפקרות ששוררת בחברה החילונית, תיזכר עוד הרבה זמן, וביום פקודה כשהם יהיו בבעיה, אנחנו נעמוד מהצד ורק נצפה בשקט.

הכותב הינו כתב חדשות החוץ של אתר 'בחדרי חרדים'

יענקי פרבר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד