י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מדהים: יהודי חרדי מניו יורק מספר מה גרם לו להחלים מהקורונה

סיפור כזה לא שומעים כל יום: יוסי מאיורצ'יק, הוא יהודי חרדי תושב ניו יורק, שחלה בקורונה, ואושפז בבית החולים במצב קשה • מאיורצ'יק, הוא אחד מיני רבים בקהילות היהודיות בניו יורק שחלו במחלה, שהכתה בקהילות באופן קשה ביותר

מדהים: יהודי חרדי מניו יורק מספר מה גרם לו להחלים מהקורונה
יוסי מאיורצ'וק צילום: מתוך הסרטון

בסרטון נרגש אותו הוא מפרסם מחדרו בבית החולים, מספר מאיורצ'יק את סיפורו יוצא הדופן, וחושף מה הביא לשיפור משמעותי במצבו: "הייתי מאושפז במצב קשה כבר עשרה ימים. אחרי כמה ימים קשים של אשפוז בבית החולים, המצב רק הלך והחמיר. עשו צילום X-RAY של הריאות ואמרו שהמצב מאוד חמור!"


"חבר שלי, שלום סיימון, שאל אותי אם הוא יכול לקנות לי ולמשפחתי אותיות בספר התורה שכותבים להצלת העם ולעצירת המגפה. אמרתי לו שכמובן. ממש עשרים דקות אחר כך, הרופא נכנס ואמר לי שהמספרים התחילו לרדת והמצב התחיל להשתפר. וברוך ה' שבוע עבר ומאז הכל רק משתפר. זה הכוח של האות", מספר מאיורצ'יק בהתרגשות.

מאיורצ'יק מוסיף ואומר כי קניית אות נוספת בספר התורה, הביאה לשיפור אף במצבו של חברו: "יש לי פה חבר בחדר, יהודי חסיד קרלין, וקניתי לו אות והוא ממש התרגש, וסוף סוף גם הוא הצליח להניח תפילין ומצבו משתפר. ישר כוח לכל המארגנים של ספר התורה הזה. בעיניי ראיתי איך שזה עובד ומביא ישועות. מי ייתן ואף אחד לא יצטרך את זה, אבל עד אז - אנא תשתתפו בזה!"

הצטרף לקריאתו של יוסי מאיורצ'יק, קנה עוד היום אות בספרי התורה וסייע לעצור את התפשטות המגיפה הנוראה >>>
או בטלפון *6881

קורונה מצב קשה ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד