י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בוידאו

תעלומה בלבנון: מי חיסל את מגלה המשת"פים עם ישראל?

נגיף הקורונה לא פוסח על אף מדינה, ובלבנון זהו חסן נסראללה שמנסה לקחת את תפקיד המבוגר האחראי והוא מרבה להופיע בפומבי ולדבר על סכנת נגיף הקורנה • איש חיזבאללה שאסף מידע על משתפי פעולה עם ישראל - חוסל

תעלומה בלבנון: מי חיסל את מגלה המשת"פים עם ישראל?
חסן נסראללה צילום: צילומסך

‏בשבועות האחרונים הפך למרתק במיוחד לעקוב אחר התנהלותו של חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה הלבנוני בעידן הקורונה. 

בצל המשבר נסראללה הוא לא רק עושה דברה של איראן, אלא גם פטריוט לבנוני שמתגייס למערכה נגד אויב חדש, הפעם לא ישראל. בתיעוד מענין מאוד שפורסם בערוץ הטלגרם של דסק ערבים בכאן 11, נראה נסראללה מנסה לקבל אהדה מהציבור הלבנוני.

רועי קייס מדווח כי נסראללה העלה את תדירות הנאומים, ומנסה להצטייר בתור המבוגר האחראי ובסביבתו טוענים שהיה הראשון לזהות את הסכנה. האם נסראללה מנצל את הקורונה כדי לשפר את התדמית של חזבאללה?

בתוך כך, ‏כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי פעיל חיזבאללה בשם עלי יונס, חוסל אתמול בדרום המדינה בנסיבות לא ברורות. לפי הדיווחים, גופתו נמצאה אתמול באחד הכפרים אחרי שנורה ונדקר. לפי דיווחים לא מאומתים בלבנון, תפקידו היה לעקוב אחר משתפי פעולה עם ישראל.

‏בסוכנות הידיעות האיראנית פארס הוא הוגדר כמפקד בחיזבאללה ונטען כי הוא חוסל אתמול בדרום לבנון בידי אלמונים. עוד נאמר כי אין מידע נוסף לגבי אופן חיסולו. אך צוין כי לפי גורמים לא רשמיים הוא היה אחראי בארגון על מעקב אחר משת"פים ומרגלים.

קורונה חיזבאללה חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד