ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בחרה בטרור?

לאחר ההסתה הפרועה ריבלין מגנה: "רוצה לצעוק צעקה גדולה"

לאחר ההשתלחות חסרת הרסן של העיתונאית רינה מצליח כנגד הציבור החרדי, על רקע החרפת משבר הקורונה בריכוזי החרדים, במהלך מכירת חמץ נשיא המדינה ראובן ריבלין גינה את דבריה של העיתונאית • "רוצה לצעוק צעקה גדולה - אסור להאשים בהאשמות שווא על הפצת מחלות"

לאחר ההסתה הפרועה ריבלין מגנה: "רוצה לצעוק צעקה גדולה"
הנשיא ריבלין עם שר הבריאות ליצמן צילום: שלומי כהן, פלאש 90

לקראת חג הפסח קיים הבוקר (ראשון) נשיא המדינה מכירת חמץ עם הרב הראשי הספרדי של ירושלים, הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר, והתייחס להתבטאויות הקשות נגד הציבור החרדי בצל התפשטות הקורונה.

"אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי", אמר ריבלין בנאומו והוסיף, "אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו".

לדברי הנשיא, "אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה".

כזכור, רינה מצליח, הכתבת הוותיקה של חדשות 12, תקפה בצורה קשה את המגזר החרדי וטענה כי רובו ככולו נגד מדינת ישראל ונגד חוקיה. היא הזכירה בדבריה את ההפגנות שנערכו לפני עשרות שנים.

"רוב הציבור החרדי לא נשמע להוראות משרד הבריאות", אמרה מצליח אתמול. לדבריה, "פקידי מס הכנסה שנכנסים לעסקים בבני ברק ובירושלים יוצאים משם בליווי ניידות כי התושבים תוקפים אותם". היא כמובן גם הזכירה את ההפגנות שנערכו לפני 25 (!!) שנה בכביש בר אילן בירושלים.

 

 

רינה מצליח רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד