י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האחים מגור כתבו מכתבים

בשורות טובות: שיפור במצבו של החזן הלפגוט

הטבה במצבו של החזן העולמי ר' איצ'ה מאיר הלפגוט שנדבק בנגיף הקורונה שזקוק עדיין לתפילות של עם ישראל • 'בחדרי חרדים' עם המכתבים המלאים שכתבו האחים מגור הגאונים רבי יצחק דוד ורבי דניאל חיים אלתר לבני המשפחה. ר' יצחק מאיר בן חיה פסיה לרפואה שלמה

בשורות טובות: שיפור במצבו של החזן הלפגוט
החזן יצחק מאיר הלפגוט צילום: מתוך הקליפ

שיפור ניכר במצבו של החזן העולמי ר' יצחק מאיר הלפגוט מארה"ב שמאושפז בבית החולים בגלל שנדבק בנגיף הקורונה וזקוק עדיין לרחמי שמים מרובים. 

אחד מבני משפחתו מסר ל'בחדרי חרדים': "תודה לעם ישראל שנענה והתפלל על החזן יצחק מאיר בן חיה פסיה (הלפגוט). שמחים לבשר כי יש שינוי ניכר לטובה, אנא המשיכו להתפלל עד לרפואתו המלאה בתוך שאר חולי ישראל שירפאו במהרה". 

בני האדמו"ר בעל ה'פני מנחם' מגור האחים הגאון רבי יצחק דוד אלתר והגאון רבי דניאל חיים אלתר כתבו מכתבי חיזוק לו ולבני משפחתו בתקופה קשה זו. 

'בחדרי חרדים' מביא את המכתבים המלאים.

הגרי"ד אלתר כתב: לכבוד משפחת ידיד רי"מ הלפגוט אני מבין שעוברים ימים קשים עליכם כשאב המשפחה במצב קשה וזקוק לרחמי שמים ואתם בני המשפחה גם לא בקו הבריאות לגמרי, אולם יש להתחזק שאבינו שבשמים ירחם וירפא את אביכם שי' לחזור לאיתנו בבריאות, המתפלל מרחוק לרפואת כולכם מצפה להתבשר בשורות טובות". 

בנוסף כותב הגרי"ד אלתר להשתדל להתחזק לכוון בברכות, תפילה, ברכת המזון וברכות הנהנין.  

הגרד"ח אלתר כתב: "לידידי נודע בשערים כשליח פיפיות עמך בית ישראל, הרה"ח ר' יצחק מאיר שיחי' לאוי"ט מאמינים בני מאמינים אומרים בכל יום אחכה לו שיבוא ואע"פ שיתמהמה ואחר עד עתה, הנה כעת מייחלים כל אחב"י לשמוע פעמי משיח וקודם עלות השחר מתרבה חשיכה לזמן קצר ואשרי המחכה ויגיע ויראה עלות שחריך". 

"גם אני עמכם בתפילותיכם עם כל אחב"י שירחם ה' על עמו וירפא לכל חולי עמו ישראל ויסיר ממנו כל מחלה וכל פגע רע מתוך שלום ושלווה ורווחה בכל העניינים במהרה בימינו אמן".  

"ודווקא בעת ההסתר מן החכמה לזכור מאמר החכם: העבר אין, העתיד עדיין והוהה כהרף עין דאגה מניין ושנזכה במהרה לישועת ה' כהרף עין". 

יצחק מאיר הלפגוט איצ'ה מאיר הלפגוט הרב דניאל חיים אלתר הרב יצחק דוד אלתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד