י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשב"ק שחלה ישהה לצידו

לאחר שנדבק בקורונה: הגאב"ד שוחרר לביתו

גאב"ד 'העדה החרדית' בירושלים, הגרי"ט וייס, שנדבק בנגיף הקורונה, שוחרר מבית החולים לאחר שחל שיפור במצבו. הגאב"ד ישהה בבידוד בביתו בגבעת משה יחד עם מקורבו ר' עמרם שפירא שגם נדבק בנגיף

לאחר שנדבק בקורונה: הגאב"ד שוחרר לביתו
הגאב"ד הגרי"ט וייס בביתו צילום: באדיבות המצלם

בשורות טובות מבית החולים 'הדסה עין כרם': גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי יצחק טוביה וייס שוחרר לבידוד בביתו מבית החולים, ומדווח על שיפור במצבו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. 

מאז אושפז הגאב"ד, ביום רביעי בשבוע שעבר לאחר שהתגלה כמי שחולה בקורונה, נערכו תפילות לשלומו בכל ריכוזי היהדות החרדית. הגאב"ד ממרומי גילו ומצב בריאותו הרופף חש שלא בטוב ואושפז במחלקה הסגורה של חולי קורונה בבית החולים הדסה עין כרם.

הגאב"ד אשר זקוק לגבאי, נעזר במקום באחד מבני העדה החרדית שגם חולה בקורונה והוא היה לו לעזר בכל התפילות. 

הרב משה קליין רב המרכז הרפואיים 'הדסה', עזר בכל מה שצריך לגאב"ד שעומד לימין בית החולים במשך כל השנה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שיעזור לגאב"ד בביתו הוא נאמן ביתו הרב עמרם שפירא שגם נמצא חיובי לנגיף והוא ישהה עם הגאב"ד עד ששניהם יחלימו מהנגיף בבית הגאב"ד ברחוב גבעת משה בשכונת גוש 80 בירושלים. 

היועץ הרפואי הרב שמעון ברוין מביקור חולים יד אברהם המטפל בכל ענייני הרפואה של הגאב"ד, אומר בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', "זו שמחה גדולה שהגאב"ד משתחרר לביתו, אך עדיין זקוקים לתפילות לשלומו ולבריאותו האיתנה. הגאב"ד עבר את כל הבדיקות הרפואיות והוא יכול להשתחרר להיות בבידוד בביתו.

לדברי הרב ברוין כל הרופאים במחלקה הסגורה התרגשו לראות את הגאב"ד שהוא חבוש בשטריימל בשבת, הם אמרו לי תראה איזה אור גדול רואים עליו, ברוך ה' שהם טיפלו בו במסירות גדולה.    כעת צריכים שהגאב"ד יהיה בביתו להמשך החלמה מהנגיף הוא יהיה בבידוד יחד עם מקורב שגם נמצא חיובי לקורונה.

 

הרב יצחק טוביה וייס העדה החרדית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד