י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טוב מאוחר מלעולם לא

ראש הממשלה נזכר לגנות: "הנגיף לא מבדיל בין חרדים לחילונים"

שלשום הגיע לשיאו מסע ההסתה המתוזמר נגד הציבור החרדי, כשהעיתונאית רינה מצליח תקפה בצורה קשה את הציבור החרדי בטענה שאינו ממושמע לחוקי המדינה והוא אשם בהתפרצות קשה של נגיף הקורונה. הנשיא ריבלין גינה • ראש הממשלה: "המלחמה הזאת היא של כולנו"

ראש הממשלה נזכר לגנות: "הנגיף לא מבדיל בין חרדים לחילונים"
בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

יממה לאחר שמדינת ישראל הגיעה לשיאו של מסע הסתה נגד המגזר החרדי עקס משבר הקורונה, כשעיתונאית חדשות 12 רינה מצליח גידפה תוך סילופים את המגזר החרדי כולו - ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה את דבריה ובכך מצטרף לנשיא ריבלין שכבר גינה וכן לחברי ממשלה נוספים.

בהודעה ששיגר ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר נמסר: "אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות" מבהיר נתניהו ושם סוף להשמצות.

ראש הממשלה ציין כי "מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא". לדבריו, "המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם".

כזכור, רינה מצליח, הכתבת הוותיקה של חדשות 12 תקפה בצורה קשה את המגזר החרדי וטענה כי רובו ככולו נגד מדינת ישראל ונגד חוקיה. היא הזכירה בדבריה את ההפגנות שנערכו לפני עשרות שנים ודרשה מהציבור החרדי "לחזור בתשובה".

הנשיא ריבלין אמר מוקדם יותר בהקשר להסתה הקשה: "אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו".

לדברי הנשיא, "אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד